• 2018.05.28
    星期一

5月提早「盛夏」 林超英憂梅雨不復見

[2018.05.28] 發表
林超英鐪acebook上載著住制服體驗做保安幾個鐘麍菑龤A話鰝Ⅳ鬗悎薴U行後樓梯等,已經又濕又乾,令佢對保安更尊敬。

【明報專訊】踏入5月,香港已經連續超過10日酷熱天氣,相信唔少人都覺得呢種天氣好難頂,天文台前台長林超英形容今年「旱情比較突出」,呼籲大家唔好掉以輕心。林超英前日就鐪acebook上載佢著住保安制服麍菕A話佢黫搌Ⅳ鴾悎臐A「偶然當了幾小時實Q(保安員),出入大廈後樓梯,恤衫濕完又乾,乾完又濕,體驗了實Q的生活,對他們愈加尊敬」,有網民就問佢係咪著道具,林超英賣關子,點解咁著「暫時係秘密」。

著制服體驗保安辛勞

現時只係5月,天氣已經咁熱,林超英接受無邪`目《講清講楚》訪問時亦話酷熱天氣「有排捱」,因5月只係「初夏」,之後仲有「盛夏」,有可能愈來愈熱,「通常最熱是7月至8月,現在只是開始」。佢解釋,太平洋高壓脊超前兩個月來臨,5月天提早變成「盛夏」,「高壓脊壓住香港,乜雲都無……對於中國內地來講,佢]平時會講梅雨,M家梅雨好似也不見了,咁驚驚]謘v 。

林超英又鐪acebook話,今年天旱,呼籲大家珍惜食水,話香港人均用水每日130公升,而佢屋企謹慎用水多年,每人每天用水60公升左右,話大家都可以做到。

更多港聞
曾俊華學劍 為練下盤跳芭蕾
【明報專訊】前財政司長曾俊華多年來一直都有返母校喇沙書院教劍擊,噚日佢就鐪acebook上載早前接受學校訪問,講嚗C擊服飾嚘t變,佢話維多... 詳情
教局政助憶教書 施俊輝﹕學生用我打賭
【明報專訊】民建聯立法會議員蔣麗芸(Ann姐,左)不定期舉行「會客室」,訪問政界中人,噚日就上載訪問會考「十優狀元」、教育局政治助理施俊輝(... 詳情
小一生勢減 「大肚班」超額教師研保留 未提及推小班教學
【明報專訊】2018/19學年是近年小一生人數高峰,但隨茯F府於2013年「停雙非」,2019/20學年的小一適齡人數將開始下降,或會導致學... 詳情
學者轟「一校一社工」推行倉卒
【明報專訊】政府將於下學年推行小學「一校一社工」,除現時聘請輔導教師的學校可選擇維持現狀外,其餘小學都必須轉聘學位社工。立法會議員、大學輔導... 詳情
【明報專訊】酒店業流失率高,更出現青黃不接。有提供酒店管理學課程的明愛專上學院將於今年底開始,部分課堂會在觀塘區即將開業的酒店實地上課,以便... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992