• 2018.05.28
    星期一

曾俊華學劍 為練下盤跳芭蕾

[2018.05.28] 發表
曾俊華(右)對武術有濃烈興趣,噚日就上載相片,話「武林高手」、港區人大代表霍震寰(中)邀請佢去澳門睇拳賽,仲大爆對方係佢其中一個練功最勤力麊B友,精通多種內家拳術。左為澳門中聯辦宣傳文化部部長萬速成。(曾俊華facebook圖片)

【明報專訊】前財政司長曾俊華多年來一直都有返母校喇沙書院教劍擊,噚日佢就鐪acebook上載早前接受學校訪問,講嚗C擊服飾嚘t變,佢話維多利亞時代女士打劍擊係著裙,相信同傳統及美感有關,又話以前嚗C擊係要兩隻手拎住,新麍鴔瑒N令劍更輕更靈活。

曾俊華話,唔經唔覺打劍超過50年,鬘嶽楖q教劍擊亦超過30年,佢話現時劍擊麰m同面具,物料係劍拮唔入,因為試過有選手鬗魌伝褻○Q對手把劍插入面具後拮到腦,該選手當場死亡,所以衣服同面具材料現時都有改進。

曾俊華又講花劍、佩劍同重劍鴾嬪O,佢話從身形上好難睇邊種人適合打邊種劍擊,但認為有耐性鴾H係較適合打重劍,打花劍就比較快捷同積極。被問到有咩運動可以幫助劍擊,佢就認為拉筋好重要,可以更靈活,而打籃球亦同劍擊有好多相似之處。曾俊華憶述當年被教練話佢]下盤唔夠力,叫晒佢]去學芭蕾舞,形容練習時好辛苦,但的確可以加強下盤訓練。

更多港聞
教局政助憶教書 施俊輝﹕學生用我打賭
【明報專訊】民建聯立法會議員蔣麗芸(Ann姐,左)不定期舉行「會客室」,訪問政界中人,噚日就上載訪問會考「十優狀元」、教育局政治助理施俊輝(... 詳情
小一生勢減 「大肚班」超額教師研保留 未提及推小班教學
【明報專訊】2018/19學年是近年小一生人數高峰,但隨茯F府於2013年「停雙非」,2019/20學年的小一適齡人數將開始下降,或會導致學... 詳情
學者轟「一校一社工」推行倉卒
【明報專訊】政府將於下學年推行小學「一校一社工」,除現時聘請輔導教師的學校可選擇維持現狀外,其餘小學都必須轉聘學位社工。立法會議員、大學輔導... 詳情
【明報專訊】酒店業流失率高,更出現青黃不接。有提供酒店管理學課程的明愛專上學院將於今年底開始,部分課堂會在觀塘區即將開業的酒店實地上課,以便... 詳情
第21屆校園記者:300小記者問道 傳媒前輩傳心得
【明報專訊】有說傳媒業為夕陽行業,樹仁大學新聞與傳播學系助理教授林援森卻不認同有關說法,他認為社會對新聞資訊的需求「只會愈來愈大」。業內的專... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992