• 2018.10.19
    星期五

麥德正帶導賞團多年 灣仔人講灣仔鬼古

[2018.10.19] 發表
工黨副主席麥德正(右)曾鶳W仔星街帶鬼古導賞團,佢同Emily講,相中派緊麰曮Y利市,而係去猛鬼鵀a方要有狟?,紅色包裝係好意頭咁解。(麥德正提供)

【明報專訊】唔少社區人士近年都搞導賞團,等參加者了解當區歷史文化,原來東區區議員、工黨副主席麥德正已經鶳W仔帶鷑刓鉆峇Q幾年,仲要係以鬼古為主題。阿正同Emily講,佢由細到大都係灣仔人,聽埋唔少當區鬼古,2004年開始帶灣仔鬼古團。導賞團必去幾個「猛鬼景點」,包括船街鬼屋、星街、修頓球場同紅燈區,可以行足幾個鐘,最多試過一團成六七十人w。

阿正自己冇撞過鬼,但佢多次帶團到星街一帶時,都有團友話頭痛、周身唔聚財,佢話星街?戰爭時期係防空洞,傳說曾經有炸彈鬗J面爆炸,死傷枕藉。阿正又話灣仔修頓球場一帶打仗時期被炸彈轟炸,?屍體唔知點處置,就埋鰬絳u坑,所以都猛鬼喎。信不信由你。

至於點解開始帶團,阿正話佢去過愛丁堡,當地有唔少鬼古團,除鷙褪F異洁A仲會講解瘟疫、戰爭等歷史洁A背後意思就係要保育自己文化、發展社會更好,唔好再畀呢灡ㄘ炵o生。阿正話希望藉住帶團,保育自己社區龠У﹛F不過佢話當選區議員後比較忙,M家都冇乜時間帶團,雖然有街坊有興趣,但都要再等等。

更多港聞
【明報專訊】香港教育大學噚日公布,將會頒發榮譽博士學位畀5人,包括嶺大前校長陳坤耀、行政會議前召集人林煥光、國際知名學者戴傑思(Christ... 詳情
THE排名 科大商經跌至亞洲第三 遭星超越 港大法律失亞洲第一
【明報專訊】《泰晤士高等教育》(THE)公布2019年全球大學獨立學科排名,法律學科中,香港大學於全球187間大學之中位列22,按年下跌4名... 詳情
理大研「聰明眼」 辨紡織品瑕疵
【明報專訊】檢測紡織品有沒有瑕疵,幾乎所有製造商只能依賴肉眼檢測,未必準確。即使是先進及高性能的織布機亦不能百分百保證紡織品完美無瑕。香港理... 詳情
STEM教育中心 一年逾300中小學曾用
【明報專訊】教育局於去年10月在樂富藝術與科技教育中心設立「STEM教育中心」,教師可在中心借用激光切割機等較先進設備,進行STEM(科學、... 詳情
考生專訪﹕從抗拒到愛上中文科
【明報專訊】「我以往對中文科很抗拒,現在是喜歡。中文科不是想像般如洪水猛獸,深入看每篇文章,會見到不少事物都很美,感受當中情感、文化精神,多... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992