• 2019.08.14
    星期三

【Emily】林鄭「粉身碎骨」論再惹考究熱議

[2019.08.14] 發表

【明報專訊】特首林鄭月娥近期不時引用成語評論反修例運動,繼上月形容修例工作「壽終正寢」、本月初批評部分示威者要將香港「玉石俱焚」後,噚日反問大家係咪忍心將香港推向「粉身碎骨」鼤`淵。此語一出即引褽竷謎鰩P討論,有人引用林太之前言論,自嘲示威者鰝懋|無位置(no stake),何德何能令社會粉碎呢;有人就以古詩比喻,話粉身碎骨都可以代表不怕犧牲黻磾s決心。

網民引于謙詩明志

有網民引用明朝詩人于謙鵅m石灰吟》,話呢首詩係表達不怕犧牲、堅守情操翵M心,同時亦係示威者心聲:「千錘萬鑿出深山,烈火焚燒若等閒。粉骨碎身全不怕,要留清白在人間」。呢首詩儱N思,係石頭經過多次撞擊才獲開採,經烈火焚燒係平常事,不懼粉身碎骨,但求將清白留在人間。

有人批「產業單一早推港入深淵」

有網民批評林太先係將香港推向粉身碎骨鴾H,為鱄茪H同中央面子唔肯講撤回修例,反問面子係咪比香港更重要。另有網民就闡述社會問題,話香港「產業單一、樓價極高、只靠大陸」,早已將香港推向深淵,寄語批評示威者鴾H唔好咁短視。

更多港聞
【Emily】籲與示威者理性討論 陳健波:勿講粗口
【明報專訊】反對《逃犯條例》修訂鴷靮繒M地開花,京官都呼籲建制派要多發聲搶輿論,立法會保險界議員陳健波噚日就呼籲大家唔好做「鵪鶉」,係時候出... 詳情
【Emily】催淚彈波及 上環貓皮膚眼發炎
【明報專訊】7月28日(周日)遮打花園集會者遊行到西環,鰩陲悀熊o生衝突,警方鬘薨~附近地方多次發射催淚彈。人吸鰶妦\煙會唔舒服,何G係小動... 詳情
【Emily】上載網圖中招 吳文遠兩度澄清
【明報專訊】反修例風波期間,網上消息真假難分,一不小心鐪acebook分享鱁皎灡均A社民連主席吳文遠噚日都中招。話說佢上載圖片,暗示有警察... 詳情
【明報專訊】九巴舊年開始推出月票,吸引唔少乘客使用,M家每個月大概賣出1.6萬張,最近仲新增蠝pp內購買月票鴷\能,不過九巴似乎都想再... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992