• 2020.02.20
    星期四

3小時會議拒加時 梁君彥:生理上有需要

[2020.02.20] 發表
立法會噚日開3個鐘會緊急質詢武漢肺炎事宜,陳淑莊鬺擱n要求延長15分鐘,被主席梁君彥拒絕,主席話「好不幸,冇人可以接替我個位,(我)生理上係有需要鵅v。(李紹昌攝)

【明報專訊】立法會至今未選出內會正、副主席,意味冇人可以鬗j會會議上出任「代主席」一職,主席梁君彥都行唔開。噚日立法會就武漢肺炎事宜急切質詢舉行3小時會議,但仲有20幾個議員未能提問,公民黨陳淑莊話唔少議員仍然在席,請求梁君彥酌情延長會議15分鐘,梁君彥就話,「好不幸,冇人可以接替我個位,(我)生理上係有需要鵅v。

「限時減風險」 林卓廷:都係同一班人

法律界郭榮鏗就問可否要求官員留多陣,梁君彥強調,佢決定開會時已經明言,為鰲謏C風險只開3小時;民主黨林卓廷質疑,「(開會)3個鐘同6個鐘都係我]呢班人,風險係咪高鼲搹h?」梁君彥話已作裁決,佢宣布休會時講得相當快,似乎真係好心急。

講起疫情風險,Emily噚日數過,出席會議12名官員當中,運輸及房屋局長陳帆、商務及經濟發展局長邱騰華、政制及內地事務局長聶德權都冇戴口罩。至於曾經連續22日冇戴口罩鼣狺u及福利局長羅致光,就再度「破例」戴上口罩。

更多港聞
【明報專訊】立法會換屆選舉9月舉行,行政會議2月11日儱|議上,建議行政長官指令因應通脹,將候選人資助由每票14蚊提高至15蚊,並調高候選... 詳情
【明報專訊】建制派近月積極鷅穭W世界發聲,民建聯漁農界立法會議員何俊賢亦加入嘗試做YouTuber,前日深夜鐪acebook叫網友畀禶N見... 詳情
《禾.日.水.巷》上載 林丰作曲帶你遊香港
【明報專訊】抗疫戰下,政府呼籲市民減少社交接觸,幾乎所有文化藝術活動暫停,不過,足不出戶都可以鬘蟀F事務局facebook上觀賞文藝創作。民... 詳情
小麗「蒲頭」 落區派漂白水
【明報專訊】立法會前議員劉小麗自2016年宣誓風波被取消資格(DQ)後變得低調,好少見佢現身地區活動。近日小麗老師「復活」,聯同區議員一齊落... 詳情
新型肺炎  恐社區爆發
【明報專訊】湖北省武漢市自2019年12月起出現新型冠狀病毒(下稱新型肺炎),疫情持續嚴重並擴散到其他國家及地區。香港在2020年1月23日... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992