• 2020.03.07
    星期六

【Emily】阿涂質疑政府偏頗 工聯用葡萄反擊

[2020.03.07] 發表

【明報專訊】「我係特首呀!」特首林鄭月娥前日到訪工聯會做接線生,事件有餘波,變成民主黨涂謹申同工聯會隔空罵戰。阿涂質疑政府偏頗資助部分港人透過「個別組織」免費寄藥到內地,其他人寄藥就要自己付郵費,質疑特首只是想幫個別團體做選舉工程。工聯會黃國健批評阿涂「吃不到的葡萄是酸的」,工聯會議員噚日開財委會時,仲將一串青葡萄放鰝涂座位,阿涂當時唔鬖魽A其後立法會職員拎走串提子。

工聯會麥美娟噚日話,佢]至今接獲1200宗內地港人求助,工聯會受政府委託處理寄藥工作,無收政府行政費,仲要蝕錢做。黃國健話,幫人寄藥到內地係義務工作,唔涉及利益。

涂:市民唔經工聯就無寄藥資助

阿涂噚日再出聲,話呢次「差別待遇」齔J點係,市民唔透過政府儱糷秅u聯會,就唔會得到資助。阿涂話從無指摘工聯會鰤e藥行動中收取金錢利益,佢只係針對特區政府選擇同盟友合作並提供資助,話咁樣唔公平。不過,阿涂話社會大眾齊心抗疫,所有政黨議員一齊為身處內地鼢鉹H解困,「相信工聯會在這方面都有作出努力」。

更多港聞
【明報專訊】中科工程董事潘焯鴻近日因為投資土耳其口罩工廠,仲打算將部分口罩派畀有需要鼢鉹H,頻頻曝光。近日政界亦流傳佢有意參加9月立法會選舉... 詳情
【明報專訊】行會召集人陳智思、成員葉劉淑儀、張國鈞、廖長江,泛民立法會議員莫乃光、梁繼昌、譚文豪應邀到美國加州出席由美國非政府組織World... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992