明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
湯家驊為泛民同事及北京送上《最好不相見》一曲,雖然係首情歌,但都幾應景謘C(網上片段撮圖)
放大
 

其他新聞
亞視5節目入欣賞指數20大
自製咪兜訪人代
民協被爆竊 損失2000蚊
浸大宿舍暫緩寧靜樓層
學聯允合辦退聯論壇
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 湯家驊贈歌泛民北京:最好不相見

公民黨湯家驊(Ronny)噚日指有接近政府鴾H向佢透露,人大常委會副秘書長李飛或於下月初來港,到時或有機會同泛民議員會面。Ronny鶼礎俯縉飽A下午就鐪acebook話要送電影《非誠勿擾2》鴾蠽嬰敝q泛民同事及北京,而首歌名就係《最好不相見》!Ronny話如果雙方都無意拎出誠意改善關係,咁不如唔好見苤C

若皆無誠意 不如「非誠勿擾」

《最好不相見》有幾句歌詞係咁鵅R「最好不相見,便可不相戀。最好不相知,便可不相思。最好不相伴,便可不相欠」,雖然呢首係愛情歌,配合戲中葛優同舒淇若即若離屪鰜Y,但Ronny就覺得如果泛民同中央都無誠意解決問題,就不如「非誠勿擾」,抽水可免。佢仲話,如果雙方只為再次展示自己鴷蒆鶠A見面係做場show,就無意思啦,仲可能會令雙方關係更僵,咁不如「最好不相見」。

 
 
今日相關新聞
湯家驊贈歌泛民北京:最好不相見
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他