地球之友孖中大收膠樽

[2015.09.25] 發表

【明報專訊】全港都識「藍廢紙、黃鋁罐、啡膠樽」,當大家做垃圾分類黈伬唌A總覺得自己為環保又出髐@分力!但原來本港有九成回收商都唔收膠,因為一噸膠回收價只有1000蚊,即係好多「啡膠樽」都被送往堆填區。地球之友助理環境事務經理周月翔話,「大類收膠」好落後,唔同膠有唔同處理方法,回收商收完仲要用人手揀膠,人工仲貴過堆膠,所以同中文大學搞鶠uPET飲品膠樽乾淨回收行動」,只收飲品膠樽,希望提升回收率。

塑膠種類應細分

佢]會鬗中j放置專用回收桶,收集飲品膠樽。周月翔話,膠有分7種,洗頭水樽、益力多樽、水樽蓋等都用鱄囍P嚚式A若果全部當係「啡膠樽」,其實唔合理,日本分膠就分得好仔細亦好成功,所以由中大開始逐步推行。不過講到底,都係源頭減廢最實際啦。

更多港聞
【明報專訊】有家長在多個網上討論區指觀塘某小學開學首周午膳飯盒不足,致學童「輪流冇飯食」。涉事學校向本報澄清飯菜供應足夠,只是派飯過程稍有調... 詳情
沈祖堯求合照「食檸檬」
【明報專訊】中文大學校長沈祖堯(前左)前天與500多名教職員一起出席中秋聯歡會,更親率大學主管人員獻唱《但願人長久》。聯歡會期間,沈向一名教... 詳情
【明報專訊】理工大學昨公布今年收生成績,以文憑試最佳5科計算,所有學科入學分數介乎18分(相等於44433)至35分(相等於5科5**),平... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
星級生﹕中史中文 相輔相成
【明報專訊】中學文憑試踏入第五屆,中文科仍然是不少考生心中的「死亡之卷」。九成時間花在選修科的林詠莎說,備戰中文的時間不多,應考寫作一卷更不... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992