明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
(資料圖片)
放大
 

其他新聞
3組織籲關注煙民報販權益 要求立會參選人簽約章
旅發局新招吸客 文化中心3D光雕 拍一拍隨你轉效果
書中沒有黃金屋? 誠品五大暢銷品書籍僅佔一 珍珠奶茶排第二
曾鈺成談抉擇 指心理障礙阻求變
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 稱獲邀拍攝《跟住矛盾去旅行》 王丹盼與孔慶東擦火花

【明報專訊】八九學運領袖王丹呢兩日鐪b透露,有香港電視台邀請佢去外地旅行,條件係叫佢帶埋一個同佢有矛盾鴾H,問完一輪網友意見後,佢篤定想邀請曾經係同路人,最後分道揚鑣鴾H同佢一齊去,未知對方應唔應約。

指與前學運領袖無矛盾

王丹出post話,覺得電視台檭靰k「蠻有趣」,但就話諗唔到有咩人同自己有矛盾,即刻吸引逾200網友留言,有人問佢同吾爾開希、柴玲等前學運領袖有無矛盾,佢直接話無,其他提議包括有香港代表本民前黿蝷捄a、台灣代表歌手黃安,內地就當然唔少得中共總書記習近平等。

形容為「北大人的華山論劍」

諗髐@晚,王丹噚日朝早宣布打算搵北京大學中文系教授孔慶東,因為大家係「舊相識」同「八九一代」。孔慶東係中國共產黨黨員,近年推崇朝鮮制度,2012年鬗漲a網絡節目中3次話「香港很多人是狗」,但曾幾何時,佢同王丹1989年「同在民運最前線」,當時仲係北大學運籌委會主席。王丹話,孔慶東近年幭雂ぁO佢「吃驚」:「我們絕對是矛盾雙方」,又鰩d言話「孔慶東若敢來,就是兩個北大人的華山論劍XD」,唔知孔慶東會唔會答應呢?

電視台未料嘉賓「泄密」

ViuTV發言人就話,《跟住矛盾去旅行》第二輯係出年儭`目,成個節目內容、嘉賓名單同播映日期都仲構思緊,暫時要賣個關子,唔回應有無邀請王丹,亦唔講孔慶東唔出現點算,問到有無諗過會咁樣「泄露機密」,發言人話「係真係好unexpected(預料之外)」。

 
 
今日相關新聞
稱獲邀拍攝《跟住矛盾去旅行》 王丹盼與孔慶東擦火花
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他