• 2017.11.27
    星期一

鳩嗚團考慮參選人代 話擁護憲法無違人權

[2017.11.27] 發表

【明報專訊】鬖領行動後形成鴭籊丑u鳩嗚團」,正積極考慮參加今屆港區人大代表選舉,仲已陸續聯絡民主派選委爭取支持。鳩嗚團團友錢寶芬同Emily講,琤發現原來唔係權貴先可以參加呢場小圈子選舉,所以忽發奇想考慮參選。佢話中國憲法係「全世界最好嚝邞k」,只係內地政府唔遵守,所以即使參選要簽「衰仔紙」擁護憲法,都無違人權同現代文明。

錢寶芬話,昔日以為人大小圈子選舉只係權貴先可以參加,但由於有團友係人代選民,經對方講解,先知只要係18歲以上鴾什磥膝蟈N可以參選,所以鳩嗚團考慮搵人參選。錢寶芬仲強調「我們係堂堂正正鴾什磥H,無雙重國籍」,希望透過人大選舉鴷郊x為港人發聲,「我們係堅持不走樣鴾@國兩制」。至於鳩嗚團會有幾多人參加,及目前拎鰲X多提名?錢寶芬話M家都係好初步,希望透過輿論爭取「民主300+」提名支持。

郭家麒參選 今公布政綱

另一方面,曾想參選鴾膝謐痁陪郭家麒,早前一度考慮唔參選,因明言唔會簽署聲明擁護中國憲法,不過郭醫生終於下定決心參選人代,佢今日會召開記者會,公布參選政綱。

更多港聞
【明報專訊】噚日香港護鯊會開記者會,發布髐@項調查,話市民分唔到市面上售賣鼣蔓肏Y屬於邊種鯊魚,仲邀請鬙萿k會負責修訂《保護瀕危動植物物種條... 詳情
「交通膠」譚文豪讚電車Made in HK
【明報專訊】形容自己係「交通膠」麰蜀鰹v、公民黨立法會議員譚文豪(Jeremy)日前參觀電車廠,仲扮埋電車司機。Jeremy話,有110年歷... 詳情
物理諾獎得主科大任教 於中港創業 愛港自由
【明報專訊】諾貝爾物理獎得主喬治.斯穆特(George Smoot)上月開始在香港科技大學的高等研究院任職,這位發現宇宙微波背景輻射的黑體形... 詳情
【明報專訊】「你是否相信這個世界有神?」這是其中一條科學家最常被問到的問題。斯穆特沒有直接回應,強調信仰是非常個人的事,不同人對神的定義有所... 詳情
THEi畢業生奪國際設計獎
【明報專訊】不少「打工仔」的正餐都選擇在街食,但餐廳食物可能調味重又不健康,有見及此,喜歡吃私房菜的香港高等教育科技學院(THEi)廣告(榮... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992