• 2017.12.29
    星期五

南港島線1周年

[2017.12.29] 發表
(港鐵facebook圖片)

【明報專訊】港鐵南港島線噚日通車1周年,港鐵搵鱈n區麰輕銕C年愛樂樂團鰡絰擃n港島線麊鷵蟒葵簅t(圖),聯同職員一齊以歌會友,仲搵埋多名南區區議員出席,如民主黨羅健熙等。

同樣為南區區議員鴷薔D黨柴文瀚就鐪acebook回顧通車後呢一年南區鴷瘜q情G。佢話有港鐵接通南區後,的確減少魕~民出入時間,港鐵成功搶佔鬙h海洋公園、來往北角同過海乘客,特別係繁忙時間,但就令新巴同城巴平均每月流失約5萬乘客。

更多港聞
張建宗﹕工作45年未悶過
【明報專訊】定期出版鴾蔑員通訊不時都會訪問鴭x員,講麍骨x心得,最新一期就訪問鰿F務司長張建宗,文章第一句就係張建宗話「我在政府工作四十五... 詳情
葉太歐遊變飲食KOL
【明報專訊】新民黨主席葉劉淑儀同阿女去鷐甯w旅行,葉太仲化身飲食界KOL(關鍵意見領袖),同大家介紹維也納及布達佩斯鵀a道食物。 葉太... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992