• 2018.01.08
    星期一

泛民群星拱照周庭 新民黨花車巡遊

[2018.01.08] 發表
香港眾志噚日幮W仔造勢活動,泛民可以話係群星拱照撐周庭(右四),唔少泛民議員撐有意出戰補選鴭P庭年輕但已有政治歷練,可以勝任議員工作。(小麗民主教室facebook圖片)
新民黨鶼銈q搞新年花車巡遊,車上只得主席葉劉淑儀(後)同有意出戰補選鼣祚a珮(前),佢]先後到多區設街站,每站都獲其他建制派撐場。(新民黨提供)

【明報專訊】3.11補選仲未開始提名,但有意參選者已經陸續搞造勢活動,其中港島區,香港眾志周庭噚日鶳W仔齔饈腹A就獲得公民黨、民主黨等多名議員撐場同發言支持;新民黨就搞花車巡遊,灣仔一站就有保險界立法會議員陳健波站台。

陳健波為陳家珮站台

坊間對周庭參選有質疑,原因之一係佢只得21歲,認為佢未夠歷練做議員,不過泛民議員就唔係咁講,民主黨主席胡志偉就大讚周庭由國教、學民思潮、佔中,到今日承擔住補選工作,可以見到一個年輕人鰬F治歷練入面快速成長,形容周庭能力、經驗絕對唔簡單,令佢有足夠政治意志承擔民主運動。被DQ嚗B小麗就話唔好睇小21歲就做唔到洁A認為佢]由2012年反國教科起已為香港做鬫n多洁C

新民黨方面,陳家珮就去到灣仔、太古城等地點拉票,陳健波話自己鰨怡半島、即係陳家珮區議會選區有樓,知道對方服務。去到東區拉票時,陳家珮就獲得民建聯蔡素玉、前副局長許曉暉支持,許曉暉大讚陳係難得鴾k性,有視野,希望佢能為香港變得更美好。

更多港聞
推斷1857創校 花4年著書 前教師冀證英皇160年歷史
【明報專訊】位於西營盤的傳統男子名校英皇書院已被政府列為古蹟,惟其創校日期仍有一定爭議。曾在英皇書院任教超過30年的梁植穎翻查憲報及不同文獻... 詳情
學點字辦聯歡 小學實踐視障者共融
【明報專訊】慈雲山聖文德天主教小學安排活動,讓學生實踐共融理念。學校早前辦聯歡派對,邀請附近失明人士中心逾20名視障人士參加,一班學生事前做... 詳情
【明報專訊】第二屆「全港青年社區體育節」由1月至4月期間,進行5項包括團跑、籃球、獨木舟、花式跳繩和冰球比賽,預計有6800名8至25歲青年... 詳情
概念點對點﹕內地官媒駁斥抵制聖誕論
【明報專訊】2017年聖誕節前夕,內地傳出多份禁止中共黨員參與聖誕狂歡的通知內容。官媒《環球時報》刊發社評表示,身在北京、上海等中心城市的黨... 詳情
時事點對點﹕人均棄置垃圾量23年新高
【明報專訊】新聞撮要 環境局發表2016年廢物統計報告,市民人均棄置垃圾量創23年新高,2016年每人每日平均棄置1.41公斤垃圾,是... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992