• 2018.04.24
    星期二

世界閱讀日 議員介紹好書 《達文西密碼》迷倒葉建源

[2018.04.24] 發表

【明報專訊】噚日係世界閱讀日,大家上一本睇黈悗Y咩呢?立法會教育界議員葉建源同新丁議員鄭泳舜都向大家推介好書,都係舊作品,分別係由美國作者Dan Brown所著鵅m達文西密碼》,同埋村上春樹鵅m關於跑步 我說的其實是……》。

鄭泳舜推介《關於跑步》

4月23號對文學有象徵意義,因為英國著名戲劇作家莎士比亞,同西班牙文豪塞萬提斯都鰫O日逝世;同時亦係一礸萓W作家鴷籵陛A例如法國作家莫里斯.德魯昂等,聯合國教科文組織為鬫V偉大作者致敬、鼓勵民眾閱讀,就將呢日定為世界閱讀日。

今屆政府無官員話自己一個月睇30本書刊同雜誌,不過議員就話有睇書習慣。葉建源呢排先睇《達文西密碼》,大讚好刺激,令人欲罷不能,由於小說涉大量宗教同藝術專門術語,佢睇睇鼣ㄜn追查一番,因而睇得好慢。熱愛運動嚝G泳舜睇驉m關於跑步》幾次,佢話港人生活繁忙,睇書係好好嚚w衝,可以洗滌心靈。

更多港聞
亞洲週刊30歲
【明報專訊】世界華文媒體有限公司旗下有唔少刊物都陪住讀者好多年,除鬫部m明報》,集團旗下鵅m亞洲週刊》噚晚就舉行鰴苭Z30周年酒會,約有20... 詳情
司局長影子甄選不看成績看上進心 須列個人3成就 名額逾30
【明報專訊】政務司長張建宗日前指政府將首推「與司局長同行」計劃,讓正就讀中四和中五學生在暑假期間,跟16名司局長工作一天。政府昨公布申請詳情... 詳情
親子冥想按摩 濕疹紓緩三成
【明報專訊】濕疹是最常見的兒科皮膚病,本港推算超過16萬兒童患濕疹,除身體不適,亦要面對心理壓力。香港大學團隊去年推動計劃,透過冥想及親子按... 詳情
【明報專訊】教育局與民政事務局於2017/18學年推出新計劃,向學校提供額外津貼,鼓勵公營學校於課餘時間開放操場等設施予體育團體。民政事務局... 詳情
【明報專訊】林大輝中學校長黃廣威將於今年8月31日退休,林大輝慈善基金昨宣布現任香港培正中學校長譚日旭於9月1日接任校長。 培正中學上... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992