• 2019.01.08
    星期二

劉國勳兩師弟當選村長

[2019.01.08] 發表
民建聯劉國勳(右)前晚陪同參選原居民代表嚝G世亮(左)睇點票,結果對方當選,兩人當然要自拍留念。(劉國勳facebook)

【明報專訊】剛過去麍P期日舉行龠m郊代表選舉,結果已塵埃落定,本身係北區區議員鴷虧媮p立法會議員劉國勳,亦非常關心今次選舉,前晚就鐪acebook上載相片,原來參選沙頭角南涌原居民代表選舉嚝G世亮,係佢中學師弟,第一次參選就鷏蚇黻洏H最高票當選。劉國勳話佢至少有兩個中學師弟做村長,除26歲嚝G世亮,原來仲有早前已自動當選鴷薔D黨黃大仙區議員沈運華。

讀過3間中學

劉國勳話先後讀過3間中學,沈運華係佢保良局馬錦明中學黈v弟;鄭世亮就係佢預科時讀田家炳中學黈v弟。佢話讀書時唔識沈運華,其後都有傾擸U,得知沈自動當選村長後,都有打畀對方祝賀,交換儱Q法,仲話遲灟n同對方食飯。

至於鄭世亮,劉國勳話對方中學時曾幫佢助選同陪佢點票,佢透露鄭世亮麊赤走Y村長,所以亦有鼓勵鄭世亮試黻捁鵅A好高興鄭世亮一選就成功。劉國勳笑言北區鴾冗ЁㄣX多人從政,又話北區區議會鵀P事、工聯會龠嬪遠呇P曾勁聰,則係佢初中時就讀東華三院甲寅年總理中學黈v兄弟。

更多港聞
掛u私小設學費減免 學校指不足一成申請
【明報專訊】全港有9間收學費的私立小學,與不收學費的資助中學有「直屬」掛u,包括香港培正小學、民生書院小學等;中學總學額約六成,會預留予直屬... 詳情
【明報專訊】審計署去年11月發表的報告顯示分別只有24%受訪小學和8%中學使用電子教科書。香港教育城行政總監鄭弼亮認為,電子書只是配合電子學... 詳情
港大環島單車活動籌10萬善款
【明報專訊】香港大學住宿舍堂李國賢堂1月5日晚舉行通宵單車賽「國賢慈善環島單車2019」,逾400參與者包括港大師生校友及公眾人士由港大出發... 詳情
生涯規劃﹕「公開」U Life
【明報專訊】香港公開大學由兩座校園組成,分別是「正校園」(Main Campus,簡稱MC)及「賽馬會校園」(Jockey Club Cam... 詳情
U Life﹕設備齊支援足 小校園不輸蝕
【明報專訊】「起初對香港公開大學的印象就只有:一間在何文田的大學。」Vincent以「旺中帶靜」形容公大位處的社區。Queena則在這幾年的... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992