3周後公布 梁錦松升任南豐主席

[2016.04.26] 發表
梁錦松(資料圖片)

【明報專訊】新一屆特首選舉下年舉行,好多人已經密切留意一班「潛在候選人」黻呇V,好似前年加盟南豐集團做行政總裁麉e財爺梁錦松咁,上星期原來靜靜雞升鷘鴃A坐正做南豐主席,雖然無明文規定升職唔做得特首,不過都有人覺得,阿松臨特首選舉前先薛丰縑A入閘跑馬仔機會似乎細鬫n多,至於會唔會係用蟆絲牊鶗H免惹麻煩,就答你唔到喇。

Emily聽老友講,南豐鬗W星期二(19日)內部公布,阿松由原本行政總裁個位升任主席,而老闆娘陳慧慧就升上神^做名譽主席,調動由4月1日開始生效,無錯,你無睇錯我無講錯,阿松4月1日坐正,不過就要去到差不多3個星期後先公布,至於點解?Emily老友話佢都唔清楚,講笑話可能麙が篕睍晙d記者聯盟(ICIJ)個巴拿馬文件燒到咁行,可能阿松都要睇清楚關唔關自己事,先安心坐正喎。

除鱆松之外,查實仲有唔少人好似財爺、林鄭月娥咁,都被視為下任特首「潛在候選人」,不過好多人都話,唔選固然無需要認,真係想選就更加唔好認,以免被人認定係競爭對手惹麻煩嘛。

更多港聞
葉劉:年輕人參選好過去旺角掟磚
【明報專訊】新民黨主席葉劉淑儀出席外國記者會午餐會致辭時,話見到好多年輕人鬖領運動後組黨參政,亦有意選立法會,佢話選舉係一個好鴷郊x畀後生... 詳情
「支持香港是中國不可分割一部份」 新同盟黨章遭前黨員翻舊帳
【明報專訊】新民主同盟范國威最近鐪acebook出帖,講明「如有民主何來港獨」,被支持港獨鴷誘g派批評。新民主同盟前黨員、沙田社區網絡主席... 詳情
【明報專訊】《明報》從早前獲得的部分「巴拿馬文件」揭露,「政治新星」、青年事務委員會主席劉鳴煒持英國國籍;鄉議局主席劉業強及其父「新界王」劉... 詳情
【明報專訊】仲記得2月底新東補選時,民建聯候選人周浩鼎被追問支唔支持特首梁振英(CY)連任,佢未有表態而惹來批評;立法會主席曾鈺成噚日鶶瓥... 詳情
【明報專訊】以普通話教中文(普教中)引起社會反彈,據2011年人口普查數據,全港有近九成人口的慣用語言是廣東話。專門研究粵語的學者指出,粵語... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250