六七無放炸彈 曾鈺成自認trouble maker

[2016.05.11] 發表

【明報專訊】民政事務局前局長曾德成六七暴動期間鬗冗ヲㄥЁ瘜Q判入獄,佢阿哥、立法會主席曾鈺成接受商台節目《雲常開》話當年,憶述大學時期正值六七暴動,被問到有無放過炸彈,曾鈺成直截了當否認,但就自言當年都係trouble maker(麻煩製造者)。

曾鈺成話當年「貪過癮」同同學買髐@個金寶菜湯罐頭,用雞皮紙包裹,寫上「同胞勿近」,但當時將佢放鶱銧N唔記得喇。鶼鉹j修讀數學懮\,又試過同4個同學一齊鶼鉹j陸佑堂用紅油寫大字。佢]鶶隻鰤韝悒x匿到放工時間,等人離開後,就用紅油寫「發揚五四精神、反對奴化教育、打倒港英」等字,點知突然聽到腳步聲,其中一個同學就嚇到立即逃跑,其他人都跟住跑;之後又致電報社,但最後記者都無拍攝到,第二日紅油已被抹走。

係咪共產黨員? 「你估呢?」

鷏`目中主持陳志雲再問曾鈺成,究竟係咪共產黨員?曾主席就反問﹕「你估呢?」佢話鰣輕鉾L見過真正共產黨人會話自己係黨員,但坦言過去一段好長時間,視共產黨員係一種光榮,而佢麉C年時期共產黨形象非常光輝係事實。不過佢就話唔會答究竟係咪共產黨員,因為即使特首梁振英清楚表明自己唔係黨員,都無人信。

更多港聞
【明報專訊】長洲太平清醮壓軸項目搶包山決賽周日(15日)凌晨零時舉行,康文署舊年就因雷暴同大雨取消賽事,今年為免引致混亂,設立鷚簬磍傅雂p組... 詳情
【明報專訊】遵理學校疑發生師生戀事件,令外界關注中學生如何處理感情問題。家計會教育經理李明英向筆者表示,大部分處於青春期的少年,都會有喜歡或... 詳情
【明報專訊】本報接獲教師投訴,稱過去有3年高中文憑試歷史科試卷,出現課程及評估以外(out of syllabus)的試題,促考試及評核局檢... 詳情
「非常香港仔」 探索公共空間用途
【明報專訊】「非常香港」之「非常香港仔」將於下周日中午12時至下午6時,在香港仔海濱公園逾8000呎的戶外公共空間舉行,開放予公眾免費參加,... 詳情
【明報專訊】香港中文大學將於本月16日(下周一)起一連兩天舉辦課程探索日,為中六生提供入學資訊,包括了解各學系課程、面試攻略、模擬面試、參觀... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250