法政匯思 七一賣「超乜然記事簿」

[2016.06.30] 發表
法政匯思記事簿內頁,有唔少政界及法律界人物漫畫及金句,包括「行政長官地位確係……超然」。
法政匯思鬗C一遊行擺街站,售賣「超乜然?」記事簿,封面人物公仔係邊個,一睇就知。

【明報專訊】每年七一遊行都有唔少團體沿途擺街站宣傳,法政匯思今年都趁熱鬧,鶳W仔軒尼詩道擺街站賣洁A佢]製作2000本狂窒特首及法律界人物鵅u超乜然?」記事簿售賣。律師幫擺檔,當然跟足法例做,一早已申請臨時小販牌照,唔會做超然無牌小販。

講番佢]本記事簿,售價雖然要100元,但實際上唔係一本簡單鴭蝭簿,內頁有過癮漫畫同字句,例如「梁特首﹕行政長官地位的確係……超然」、「林新強﹕我覺得共產黨好偉大」、「何君堯﹕唔係殺市民,係殺暴徒」,仲有鼠王公仔圖案搭一句「梁美芬﹕建制派是神給予我的政治角色」。

臐A佢]狂窒律師會前會長及政界人物,咁又點可以少鬙虧媮p大律師馬恩國鶗魕O,所以都有馬大狀擦鞋漫畫,配以金句「我甘願與岳飛一起,做一個保家衛國的擦鞋仔」。

更多港聞
嫻姐曬舊參選單張  笑稱形象似游蕙禎
【明報專訊】工聯會立法會議員陳婉嫻2008年後無做議員,2012年就循「超級區議會」界別重返議會,今年9月又再選舉,但年近70歲嚗_姐就表明... 詳情
社交機械人  教自閉童溝通  訓練用手勢表達嬲驚煩餓
【明報專訊】自閉症兒童普遍有溝通和社交障礙,尤其在非語言溝通上。香港中文大學首次引入社交機械人,協助教導自閉症兒童辨認手勢及以手勢傳達需要和... 詳情
【明報專訊】中大工程學院將於7月5至8日為中學生舉行夏令營,行程包括參觀全港首個氣候變化博物館、不同主題的工程實驗室(包括天石機器人研究所)... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
第19屆校園記者:校記迷你倉火場外拍下點滴
【明報專訊】6月21日九龍灣迷你倉發生四級大火,兩名消防殉職,港人同哀,大火亦引起大眾對工業大廈消防安全的關注。校記鄧澤旻親自到現場拍攝火場... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250