黃家和唔撐曾主席選特首 再撐梁? 「真係唔知」

[2016.08.18] 發表
特首梁振英(前右二)近期成日出席年輕人活動,佢騿u百仁齊心盃——未來接班人訓練班」活動時,仲同30個中學生一齊玩遊戲兼自拍,並將加魖艄J圖像麍菑糷W載facebook。(CY Leung facebook)
經營紅酒生意多年龠嶽a和,今年鰝k國買入鰷臚G個酒莊,有六七個維園咁大,堶掠鬫陸s店、高球場外,仲有一間米芝蓮餐廳。

【明報專訊】香港政圈下半年連場選戰,十分熱鬧。不過曾為特首梁振英(CY)選舉站台麰輕靺\飲聯業協會會長黃家和(Simon)鴾葖銦A就唔鰣輕銦C自言對「熱廚房」已無咩興趣餱imon,最近忙緊到法國歎世界,事關佢最近收購鱆k國西南部最大黻的舅珔m村俱樂部連酒莊,俱樂部仲有間米芝蓮星級餐廳。佢話9月1日會再飛法國,連立法會選舉都唔諗住投票喇。

Simon上屆鶹鴭e會籌組「星火行動」,同「唐營」自由黨張宇人(Tommy)名單對撼,搞到唔少業界都猜測,今屆立法會飲食界佢會有意參戰,不過最後只係得「傘兵」伍永德挑機。

黃家和就話,見到立法會「拉布」景象已經無癮,所以無諗住出選。不過佢就話,張宇人都好驚佢會出講鵅A仲透露曾有一屆選完後,對方主動打電話過襄隉u好彩你無出來選,驚到鼻哥窿都無肉」。Simon無落場選立法會,不過年底嚙鴭e戰又有無興趣呢?黃家和就話未開始諗,又指未有特首候選人出來表態。

指梁做到 性格有時激死人

至於今屆會唔會再撐CY,佢就長嘆一聲話,「唉……真係唔知」。Simon坦言,梁振英(CY)做到洁A不過性格有時就激死人。但佢相信人貴在改變,話留意到CY最近笑容多驉A相信對方都學習緊改善待人。而對於最近人氣高漲鴷萿k會主席曾鈺成,佢就唔多滿意,覺得曾鈺成同激進泛民一起「跟住矛盾去旅行」,仲攬頭攬頸,印象分大打折扣咁話。

更多港聞
【明報專訊】立法會主席曾鈺成成立鼢戮w「香港願景」,不時搵嘉賓同佢對談,噚日佢就請薔萿k會前主席、全國人大常委范徐麗泰。佢兩位對特首梁振英(... 詳情
【明報專訊】立法會多個功能組別選情競爭激烈,好似屬於總商會黻茯氶]第一)就由經民聯林健鋒與自由黨陳浩濂對戰,但至今未有選舉論壇舉行,噚日就有... 詳情
【明報專訊】政界都關注特首選舉跑馬仔消息,全國政協常委唐英年無表態支持邊個做下屆特首,只係話欣賞同支持有能力鴾H表態參選。財政司長曾俊華早前... 詳情
指影射  港鐵拒刊方國珊廣告
【明報專訊】唔少立法會候選人都有鬗膠@交通工具賣廣告,希望接觸更多選民,不過就唔係所有廣告,機構都會落。好似鷊s界東參選嚙W立方國珊,原本打... 詳情
駐軍又捐血  奉獻16萬毫升
【明報專訊】解放軍駐港部隊噚日齊齊捐血,有400名官兵(385男、15女)參與,共捐鱆16萬毫升。根據新華社報道,駐港部隊自1998年至今... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250