旅行睇選戰新聞 陳永棋漫遊費幾千

[2017.02.16] 發表
全國政協常委陳永棋前兩日先鰜D洲旅遊返薄A曬到「面黑」,佢仲除髐滫簐qEmily睇懮\鴾滫磽L。(渠贇攝)

【明報專訊】特首選戰如火如荼,不過選委之一鴷國政協常委陳永棋早前就遠離「烽火之地」,同老婆橫跨半個地球去鱈D洲玩足10日,連林鄭月娥分享大會都無出席。Emily噚日鰬F協選委同林太會面鼣鶡X,見到前兩日先回港鼢悜禲A佢膚色明顯曬黑髐@截。佢除埋手表同眼鏡畀Emily睇,即刻見到「前後對比」。

不過唔好以為佢旅行乜都唔使牽掛,棋哥話自己經常睇住香港選戰新聞,點知返港收到儮q話費帳單嚇死人,漫遊費高達幾千蚊,都咪話唔肉赤。其實陳永棋去旅行,經常有驚險炵o生,試過畀雷劈,而今次去非洲打高爾夫球,都算平安歸來。

更多港聞
助150特教生 暫限通識科 DSE首引「讀轉寫」答題系統
【明報專訊】中學文憑試(DSE)下月中開考,考試及評核局公布今年共有6.2萬人應考,通識科將首度引入語音轉換軟件,讓150名有特殊學習需要的... 詳情
公大校長促政府直接資助私大
【明報專訊】身兼港區人大代表的公開大學校長黃玉山,昨日在該校傳媒春茗中被問到屬意哪個特首參選人,他說林鄭月娥有擔當、有經驗,過去在政府表現好... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
第20屆校園記者:與項明生賞景 學寫遊記
【明報專訊】你寫過遊記嗎?其實不必出國旅遊,在香港來個地區「深度遊」已可提供無窮的寫作題材。校記朱天諾月前出席旅遊作家項明生主持的講座,更一... 詳情
時事議題:特朗普排外全球起波瀾
【明報專訊】美國總統特朗普多番強調「令美軍再次強大」、「美國優先」,甫上任就簽署行政指令退出《跨太平洋戰略經濟伙伴關係協議》(TPP)、宣布... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250