【Emily】駐武漢辦主任笑談謠言:我應該已中毒

[2020.02.07] 發表
特區駐武漢辦主任馮浩賢噚日鐪b更新佢留守武漢黿↙G,佢上載鰶}餐照片,食物非常簡單,有餃子、杯麵同紅酒,遙遠祝福鰣輕鴾k兒生日快樂。(馮浩賢fb)

【明報專訊】武漢係新型冠狀病毒疫情重災區,上月23日起封城,香港駐武漢辦主任馮浩賢(Vincent)留守照顧當地港人。佢噚日鐪acebook講近G,提到武漢同香港一樣經常流傳謠言,包括話美國領事館上周撤退時留低生化武器,埋鰜嵹|。Vincent話,美國駐武漢總領事館同佢辦公室鬖P一港資大廈,如果真係有咩生化武器,「那麼我應該已經中了生化武器的毒,死掉了」。

有人話美國鷃熏]埋生化武器

Vincent話滯留港人達2000人,佢同埋同事每日要同香港、省市部門聯絡、收風,諗方法協助港人,「如果有大事情,我們幾個同事還會冒點險走出去」。佢透露,鰣輕鵀P事正研究可行鵅u散水」方案。

佢形容武漢市面好冷清,醫院好擁擠,超市等供應都可以,不過價錢就貴齱C好多朋友問佢廚藝有冇進步,佢話太忙,都係隨便整一餐,「味道就不用提了」。佢上載鰼i相,^上麰鼓垢u係非常簡單,有餃子、杯麵。佢特別同女兒講聲抱歉,話今年唔能夠同佢慶祝生日,又囑咐佢幫媽媽打理好家翵ヾC

Vincent個post上載4個鐘就有近千讚好,前特首梁振英都留言:「平日空談很容易,危難當前能夠有擔當地付諸行動的並不多。向你致敬,你是公職人員的好榜樣。」

更多港聞
【明報專訊】口罩供應緊絀,特首林鄭月娥日前話希望官員以身作則減少用量。財政司長陳茂波噚日無戴口罩見新民黨同旅遊業界代表,教育局長楊潤雄見記者... 詳情
【明報專訊】唔少區議員近日四出蒐羅口罩派畀街坊,但僧多粥少,有區議員派口罩時引起混亂被批評。東區區議員吳卓燁前日鰤洃漪ㄓf罩,但被指安排不善... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250