【Emily】葉劉「出關」最想恤髮行山

[2020.04.02] 發表
(葉太facebook圖片)

【明報專訊】行政會議成員、新民黨主席葉劉淑儀早前因私事急赴珠海,要強制檢疫14日,噚日出關。葉太朝早同Emily講,閉關髐Q幾日可以自由活動,第一件事想做鼢N係搞「個人護理」。係咪想「做facial」?葉太話佢係想去恤髮同行山,又話自己好耐無做運動。

噚日約陳家珮飯敘

葉太話閉關時睇番好多文件同書,又繼續用電話、網上管理新民黨翵が,仲做鬫n多傳媒訪問。佢話,新民黨初選都因為佢要隔離,好多程序押後,自由活動第一日鴾U晝佢就去開黨內會議,傾初選安排,同埋關心選管會就內部遴選計唔計選舉開支等。

葉太(右)鐪acebook話,出關首日佢先出席特別行會、之後就返新民黨處理公務、同黨友陳家珮(左)飯敘,似乎非常忙碌。葉太同陳家珮及另外兩個新民黨同事一齊午膳,剛剛好4個人,可以一齊坐,無違反「限聚令」。葉太形容自己「胃口大開」,嗌鷋]龍躉、炒素翅、香煎蓮藕肉餅、炒通菜同老火豬肺湯。佢話同老闊傾偈,對方話政府新一輪措施令佢]生意更淡靜,晚市試過「零顧客」,但仍會頂硬上,希望盡量唔好裁員。

更多港聞
【明報專訊】Emily噚日提到,「限聚令」下支聯會原定周六舉行鵅u清明節獻花」,可能要以4人一組咁做;事隔一日,支聯會就宣布因疫情肆虐關係,... 詳情
數碼鴻溝
【明報專訊】新型冠狀病毒疫情持續,學校大多設「停課不停學」安排。不過,無論是學生、教師還是家長,在家遙距上課時均面對不少難題,低收入家庭學生... 詳情
時事議題:數碼鴻溝貧富老少皆是因
【明報專訊】香港資訊自由流通,互聯網和智能手機普及,就硬件而言數碼鴻溝並不明顯,反而是如何使用,即「質」的差別更令人關注,包括速度、方法、模... 詳情
數碼鴻溝衍生問題
【明報專訊】數碼鴻溝所帶來的不公平現象可見於個人、社會和國際層面,涵蓋民生、經濟、教育、政治、社會流動和娛樂等領域。 ■(1) 影響平... 詳情
時事議題:從「停課不停學」看數碼鴻溝
【明報專訊】(見圖) ■模擬試題 ◆資料A: (表1) :本港2016及2018年懂得使用個人電腦和擁有智能手機的10歲或... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250