「溫水劇場」作者 封筆1小時復出

[2014.09.06] 發表
「溫水劇場」漫畫作家白水噚日騿u封筆」1小時後決定「復出」,同時上載一幅《不犯法的不合作抗爭運動》漫畫,倡議每人交多10蚊稅,增加管治成本。(網上圖片)

【明報專訊】鬺@品中經常用一隻人形青蛙諷刺時弊鵅u溫水劇場」漫畫作者「白水」,噚日鐪acebook專頁刊登一篇「封筆啟事」,但1小時後就宣布「復出」。

原來有內地網站登鷜g有關白水鵅u起底」式文章,提到白水屋企情G,白水睇完就「巧驚驚」,引用早前《主場新聞》創辦人蔡東豪「我恐懼、我誤判、我愧疚」名句,宣布「封筆」,白水解釋本來只係打算「玩鵅v、用荒謬方式表達不滿,「唔知搞到咁大件事」;又話本身畫漫畫都無乜特別主題,唔會因為呢件事「修正路線」。

不滿被起底 fb封筆宣言只係「玩鵅v

白水曾經接受《明報》訪問,透露過家庭情G,但今次「起底」文章內容就有真有假。例如起底者話白水爸爸係日本人,當年拋低母子返日本,結果白水鶶瞈阨a庭長大。白水同Emily澄清,佢爸爸同自己都唔係日本人。佢又話,近日facebook帳戶畀人入侵,好彩畀facebook擋到,而白水做緊份工經常要出入大陸,所以都有蠷嶀腄A但話口未完,白水就鷅穭W呼籲大家「一齊努力對抗共產黨」,仲上載一張題為《不犯法的不合作抗爭運動》新漫畫,果真夠勇。

更多港聞
周融腳痛做手術周一公布新搞作
【明報專訊】唔知鰜}為反佔中站台企得太耐,「保普選反佔中大聯盟」召集人周融噚日因為「腳痛」要去做手術,但無影響佢反佔中儱N志。周融好風騷咁話... 詳情
A貨胡志偉現fb
【明報專訊】民主黨惡搞政府最新政改宣傳片,同市民解釋「如果2017年大陸揀剩三個爛橙先畀我]投票,揀咩都死,梗係唔要啦!」黨副主席羅健熙透露... 詳情
湯家驊:?立會舉目無親
【明報專訊】政改走到呢個階段,一直希望中央同泛民務實溝通鴾膝謐狴萿k會議員湯家驊,之前表晒態話心灰意冷,未來只會關注民生議題,唔會再關注政改... 詳情
【明報專訊】政府新聞處副處長梁黎艷明(Mary)夠鐘退休,返埋下禮拜五就開始退休前休假,Mary人緣好好,當年佢曾經做時任保安局長葉劉淑儀... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992