傳轉戰直選 林大輝﹕有緣不抗拒

[2015.10.14] 發表
林大輝話下年係咪參加直選、從政都要睇緣分,但就擺好影選舉poster咁麉熄捸A話自己如果選九龍東就會咁影,顯示自己一定得喎。(何曉勤攝)

【明報專訊】循廠商會界別晉身立法會巀陪林大輝(大輝),盛傳佢有意轉戰直選,向來鍾意講鵀藜U、有大師之稱鴾j輝噚日同傳媒聚會,講到仲係咪會繼續從政,佢直言政改方案被否決後,自己都有蠸L算,但覺得從政都要睇緣分,形容「有緣不抗拒、無緣不強求」喎,唔知讀者又理唔理解到大師呢句說話呢?

大輝話區選都要忙於為朋友撐場、拉鼤慼A仲透露有個名單,都係愛國愛港陣營鵅A當中有人係新參選,亦有人係連任,有20幾人咁多,而佢落區時都有唔少街坊問佢﹕「你選新東定新西呀?」街坊表明支持佢,但大輝就強調唔能夠以此作準,「唔通佢]會當面話,我唔支持你呀,你千祈唔好選呀」咁咩。

噚日佢畀記者影相時,更加擺出唔同姿勢,為自己一旦參選任何一區直選影定宣傳相咁,佢蹺住雙手咁話呢張係新界東,代表胸有成竹;九龍西呢就垂低雙手,話係「垂手可得(其實應係「『唾』手可得」呀)」。

更多港聞
17團體周末大會操 包括青少年軍
【明報專訊】民政事務局今個禮拜六下午1點鷅園足球場舉行「制服團體日」,屆時14個制服團體及3個青少年團體會表演大會操,市民免費入場,參加者... 詳情
甘神父偕家長請願  爭年長子女居權
【明報專訊】多年薑@直協助居港權家長鴷怉E望神父(甘仔),噚日帶領爭取子女居港權家長協會去剛搬遷鼤袧f法院請願同示威,同埋向終院首席法官馬道... 詳情
「唔知幾時癲」刺痛情緒病者  了解過後 感危險者減半
【明報專訊】不少都市人受情緒病困擾,更令他們感壓力的,是別人的目光和態度。「心晴賽馬會飛越校園計劃」早前訪問約9800名中學生、教師和家長,... 詳情
【明報專訊】特首委任兩名反佔中律師加入嶺大校董會惹爭議,嶺大與建制派較有「火花」的,要數去年9•28後全體教師罷課、部分人還積極參與佔領的文... 詳情
【明報專訊】中文大學獲美國通識及自由教育課程協會(Association for General and Liberal Studies)頒... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992