「本地蛋」深刻 田少話《十年》好悶

[2016.02.18] 發表
陳偉業(左)前晚包場請朋友睇《十年》,李鵬飛(中)同田北俊(右)都去捧場。田少話可以了解儱礅e部分香港人幭U慮。(田北俊facebook圖片)

【明報專訊】電影《十年》上映後賣座,又引起唔少年輕人共鳴,令唔少泛民甚至建制議員都湊埋熱鬧睇。自由黨田北俊(田少)前晚就應人民力量陳偉業(大)邀請,出席大膝]場搞鴭饁M會,唔知田少嚗v評如何呢?

話睇開笑片同動作片

《十年》入圍鱄輕銂鷞頃最佳電影名單,但田少同Emily講,套戲令佢最深刻鼣﹞嚏A係電影尾段講本地意識鵅u本地蛋」故事,不過就話整體謠融控o套戲「好悶」,因為自己睇開鼣ㄚY笑片同動作片,少接觸《十年》呢類電影,而佢亦有爣☆`睇唔明。

田少話自己最希望香港「50年不變」,唔想香港10年後會變到好似戲入面咁,又話雖然齣戲鰫籊公蘇薽e上映,但覺得無論係中央政府或特區政府,睇到套戲都會覺得「不是味道」。

唔少議員都睇驉m十年》,咁官員又應唔應該睇鴭O?田少就話,作為政治人物,無論左中右都應該睇睇套戲,因為可以了解麰囍P人諗法咁話。呢齣電影有5個獨立故事,講述5個10年後香港麍F治環境,其中一個故事講述有人自焚爭取自決鴾軉q,引發唔少議論。

更多港聞
「饑饉三十」訪柬  不再揮霍買波鞋
【明報專訊】今年「饑饉三十」將於4月9至10日舉行,只要完成30小時巀饉活動,並提交相關作品,就有機會參加8月麍Z埔寨考察團。24歲儭酋... 詳情
幼園勞作砌電視考起家長
【明報專訊】有名幼稚園被指要求K3(高班)學生的農曆年假期完成多份功課,包括親子一同用紙盒製作「電視機」,有家長不滿工序繁複,「要用粟米片盒... 詳情
新年送暖  栽花贈長者
【明報專訊】英基學校協會轄下沙田學院推行一人一花計劃,康文署每年會向學校派發種子讓學生栽種。該校40名學生,上月到安老院探訪長者,送上親手栽... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
時事議題﹕極端天氣將成常態?
【明報專訊】2016年1月天氣反常,「世紀寒潮」席捲全球,香港氣溫低見3℃,山頂出現難得一見的結霜、結冰、霧淞等氣象。專家指出,人類處於極端... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992