CY雙曾網上發功 梁讚跳繩隊 財爺籲勿放棄香港

[2016.08.01] 發表
特首梁振英同財爺曾俊華噚日都有鐪acebook出post,梁祝賀香港跳繩隊破鬙@界紀錄(圖),得到瀌赲顫馱鮿g符號多。(CY Leung facebook)
自由黨田北俊日前鐪acebook評論特首選舉,曾鈺成就同田少隔空對話,留言話「薯片叔叔出,我梗係走夾唔抖啦!」;田毛毛就回應叫曾主席唔好走。(田北俊facebook)

【明報專訊】立法會進入選舉期,明年3月舉行黚S首選舉,似乎亦準備開跑,財政司長曾俊華、立法會主席曾鈺成上星期五一齊轉口風,講到會考慮參選。噚日幾名疑似特首參選人,就鷅穭W發功,好似有纗j空較勁翵道。

魒炬y「中港大戰」中無表態撐港隊黚S首梁振英(CY),噚日就為運動員打氣,第一句就話「港隊好洁I」CY祝賀香港跳繩隊鬘@界跳繩錦標賽上刷新世界紀錄,成為世界冠軍,又話比賽至今,港隊已奪得多面金、銀及銅獎牌,可喜可賀。不過似乎網民就唔多like,呢個facebook post大半日已有逾3300個網民畀「嬲嬲」,但亦有700多個like。

曾俊華就鷅藾x講番前日出席「永不放棄同學會」畢業禮時,佢用母校喇沙鴾f號「never say die」薛峸e不放棄,而唔用「never give up」,鼓勵同學仔無論結果係點,都要記住「永不放棄」。佢話希望可以鼓勵香港人,「即使對香港的情G感到憂慮和氣餒,甚至認為眼前的困局難以突破」,都要抱茈瓣ㄗ弗恁Bnever say die麰輕鈭諯哄A「不放棄自己,也不放棄香港」。財爺又將前日活動齔u片放上fb,一日內未有人畀「嬲嬲」,唔少網民留言表明支持佢選特首。

田少曾鈺成一唱一和

至於曾鈺成,就同擺明反梁鵀菪挭狴苭_俊一唱一和。話說田少日前鐪b貼鰼i寫有「如果CY下界(屆)仲係特首,我唔X叫曾鈺成!」鼢c搞圖,網民食晒花生之餘,曾主席亦留言話﹕「薯片叔叔出,我梗係走夾唔抖啦!」田少fb則回應稱﹕「咪走住,我驚薯片叔叔咁單純,一個人搞唔掂喎。」唔通政圈所指鵅u雙曾配」,係講緊曾主席為財爺開路?田北俊已報名參選新東,該區有24張名單。

更多港聞
【明報專訊】舊年港鐵唔畀女學生帶古箏入閘成為城中熱話,國泰同港龍亦試過唔畀乘客攜帶樂器上機,必須寄艙,結果整爛埋樂器。國泰同港龍噚日就宣布放... 詳情
鄺葆賢辦「小精靈選舉」  講篩選
【明報專訊】Pokmmon GO登陸香港近一星期,有公司鰤茬鶠u放櫻花」(lure module)吸客,有立法會參選人借精靈宣傳,有區議員就... 詳情
分享平台鼓勵發掘好事Like HK
【明報專訊】香港地方細細,其實有好多吃喝玩樂好地方。零售、旅遊及餐飲業等界別人士就自發搞鱄荂uWE LIKE HK」分享平台,話要喚起全港市... 詳情
交友公司搞「訓練員派對」  反應差
【明報專訊】Pokmmon GO 熱潮襲港,唔少公司食住個勢吸客,例如有商場開lure module(小精靈誘餌),吸引訓練員到場,不過如意... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992