• 2018.01.09
    星期二

張秀賢親密戰友論 羅冠聰劃清界線

[2018.01.09] 發表
張秀賢接受網媒訪問時被問到有咩親密戰友,提到羅冠聰,阿聰噚日劃清界線,並稱「選舉期間希望各位小心措辭,避免讓人覺得抽水來抽水去」。(羅冠聰facebook圖片)

【明報專訊】泛民初選周日投票,唔同參選人都不斷講自己有咩支持者,同時就令泛民內部都幾多爭拗。參選新界東鴾中j學生會前會長張秀賢接受香港獨立媒體訪問時,被問到邊個係佢鵅u親密戰友」,佢就回應話2016年立法會選舉時曾為羅冠聰站台、區諾軒拉票,認為只要有共同目標都應該是朋友。

阿聰:高度互信顯然沒有

呢個講法一出,香港眾志主席羅冠聰噚日就鐪acebook發文,不點名地劃清界線。佢話一直不願多談初選,亦希望無論邊個勝出,都以泛民4席全勝為目標,放下爭拗,但見到有報道提到佢個名,當中可能有艭~會。佢話感謝幫過佢鴾H,但覺得要稱對方「親密戰友」都有幾嚴謹麊驩e,「至少要是雙方認可,有高度互信吧」,指合作過、擺過街站,甚至助選,距離「親密戰友」仲有一段非常非常遠龠Z離。「高度互信,顯然地,是沒有的。」

羅冠聰話好多時都唔想講個人事,但有人主動提佢個名,好似言中有義,佢就不得不回應,又希望大家選舉時小心措辭,「避免讓人覺得抽水來抽水去」。泛民新東初選有張秀賢、郭永健及范國威參加。

更多港聞
工展會閉幕 銷售額10億創新高
【明報專訊】為期24日52屆工展會噚日閉幕,雖然天公不作美,下晝仲落大雨,但仍然吸引大批市民去維園最後衝刺掃貨,令工展會總銷售額創新高,有... 詳情
【明報專訊】立法會政府帳目委員會正就海事處購船事宜舉行聆訊,但會議兩次聆訊,主事黻摀d官員、運輸及房屋局長陳帆兩次都缺席,上星期會議中,副局... 詳情
【明報專訊】外國投資對香港謠縝n重要,近年創業氣氛熾熱,投資推廣署2016年起舉辦StartmeupHK創業節,將香港定位為一個全球主要... 詳情
邱騰華九龍城訪盲人工廠
【明報專訊】特首林鄭月娥一上場就要求其班子兩年內要去足18區,商務及經濟發展局長邱騰華噚日就去到九龍城區,並參觀香港盲人輔導會盲人工廠,仲對... 詳情
新港科院士憶童年自學法文助研究:「港生活動太多 自主太少」
【明報專訊】首屆文憑試以來,報考數學科兩個延伸部分(M1、M2)的人數和比例皆跌。港科院新任院士、香港大學謝仕榮衛碧堅基金教授(數學)莫毅明... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992