• 2020.07.21
    星期二

【Emily】梁卓偉籲港人 疫情下要苦中作樂

[2020.07.21] 發表
港大醫學院院長梁卓偉接受馬會《駿步人生》訪問,佢話疫情下要身心健康,就要懂得苦中作樂。(馬會提供)

【明報專訊】疫情嚴峻,社會活動接近停擺,港大醫學院院長梁卓偉最近接受馬會《駿步人生》訪問,提到疫情下亦要調整生活,以往佢會去健身室做運動,M家只能每日行樓梯;又話每星期雖然只買一次R,但菜、肉、魚統統買齊,當成「舉鐵」訓練,提醒港人面對持續超過半年麍戔﹛A要做到身心健康,就要識苦中作樂,仲要發揮「阿Q精神」,而佢自己早就練成魕O門技能,識得挖苦自己,苦黈伬婃祖B友傾訴,開心黈伬埻囍n太得意忘形,佢話香港人鰫O方面係好強鵅C

話早練成阿Q技能 懂得自嘲

馬會事務執行總監譚志源做訪問客席嘉賓,佢同梁卓偉都做過特首辦主任,兩人聚頭就互碰手肘,訪問短片最後更有「彩蛋」,播出兩人合唱幾句《難為正邪定分界》。

梁卓偉鶶X問話,佢曾經魒銗L訪問提到生活要「hea」,唔好太過規劃,譚志源問佢有無實踐,梁似胸有成竹咁話,好多朋友送鱄齯离鰫鬋I「hea」黈敊q佢,結果佢「hea」到連書都無揭開過。梁卓偉話自己喜歡工作,以致工作多、生活少,其實未夠健康,所以係有待進步。

更多港聞
昔拒政治入校園  今思共存  退休獅子會校長林日豐:盼保護學生勿崩潰
【明報專訊】在教育界35年、當中22年校長光景,聚焦看退休前這年,社會運動及疫情充斥,尋常日子添了些起伏。獅子會中學校長林日豐回顧這年,試過... 詳情
【明報專訊】威嚴的校長,從前是個貪玩少年。獅子會中學校長林日豐曾因無心向學,被校方勒令中四留級,他尋覓方向時想要出國讀書,家庭縱拮据父親也滿... 詳情
教大三字經有聲書贈全港小學
【明報專訊】「人之初 性本善」《三字經》涵蓋歷史文化知識、傳統倫理思想,被視為兒童啟蒙教材。香港教育大學中國語言學系研究團隊,2018年獲優... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992