「河」都識「飛」?反佔中大聯盟:海報無寫錯

[2014.08.16] 發表
保普選反佔中大聯盟公關程介明話,佢]有唔少人捐助,所以連日鷇ЖC賣廣告宣傳8.17遊行。不過佢就唔認噚日嚗s告有寫錯字。

【明報專訊】保普聯反佔中大聯盟聽日搞遊行,佢]不缺錢,噚日就鬖h份報章刊登全版廣告,廣告用鷚園同埋中環麍菑龤A中間位置寫住「水靜河飛」四個大字。Emily睇落覺得好似有少少唔對路,唔明「河」點樣「飛」,於是向大聯盟公關程介南求教,程同Emily上「中文課」,話「水靜河飛」梗係無寫錯字啦,因為係「約定俗成」,大家睇得明就得,仲話如果學生作文,如將正確寫法「水盡鵝飛」寫成「水靜河飛」,老師都唔會話學生錯喎。

程介南:約定俗成 老師唔會話錯

Emily去查下《辭源》,「水盡鵝飛」係比喻「恩情斷絕,一拍兩散」。《元曲選》關漢卿黿璁翰F二係咁寫﹕「你休等的我恩斷意絕,眉南面北,恁時節水盡鵝飛。」

中文老師:會教學生寫正字

學生作文寫「水靜河飛」會點?任教中文科多年的陳匡正老師就話,佢會指正學生寫番正字,話字面解,「河」係「飛」唔起鵅C佢話做文字宣傳,用字嚴謹禶|比較好,雖然一般人睇得明,但唔應該得過且過。

更多港聞
36萬人入場睇宮崎駿手稿
【明報專訊】宮崎駿手稿展今個月31號(星期日)閉幕,展覽展出超過1300張吉卜力工作室動畫場面設計手稿同動畫片段,由5月14號魒F田文化博物... 詳情
羅致光「被提醒」 唔好隨便叫人「袋住先」
【明報專訊】溫和建制派人士近期同溫和泛民走埋一齊搞「尋求共識實現普選」聯署,事後有傳建制派被人「照肺」。不過,Emily收到風,原來參與聯署... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250