周融:邊個話我收錢告邊個

[2014.08.19] 發表
保普選反佔中大聯盟噚日開記者會,周融面對唔同問題,都用一副前輩口痡訄O者點做洁A好似有記者問佢做大聯盟有無收錢,佢就要求記者發問要有真憑實據,並強調自己係義工,無報酬。(盧翊銘攝)

【明報專訊】由幫港出聲到保普選反佔中大聯盟,召集人周融都唻郊h搞,過去一個月每幾日就搞一場記者會,雖然佢翵末蚰憧略H人同意,但知名度就肯定因為反佔中而增加不少。政界有傳聞話,周融咁辛苦咁落力搞反佔中,係咪有受薪?噚日大聯盟舉辦總結記者會,原本已打算離開鴭P融,一聽到記者問佢有無收錢,就立即強調自己係義工,無收過酬勞,仲話邊個咁講,佢會告對方喎。

記者會上,大聯盟成員花大篇幅講大遊行有幾成功,仲播片去證明遊行有幾多人參與,不過記者想提出質疑,就未必人人有機會,因為會上周融答鰲X條問題後,主持程介南就話記者會要完,因為周融要去做CNN訪問。

正當周融起身想走,有記者就大聲問佢為大聯盟工作有無收錢,呢個問題吸引到周融,佢停低嚴正要求記者解釋,邊個話佢收錢?然後強調自己係義工、無收過酬勞,仲「教導」記者發問應該要有真憑實據,表明邊個話佢收錢,就會告佢。

更多港聞
田二少牛一 收至愛蘋果批
【明報專訊】新民黨副主席田北辰(右三)認真幸福,噚日獲一班立法會同事同佢提早慶祝生日。佢話同事「女將」眾多,大家體貼兼細心,知道佢事務繁忙,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250