卿姐最刻骨銘心的感情是……

[2015.01.26] 發表
「蔣麗芸會客室」訪問劉慧卿(右),一開頭係講特首選舉方案呢類嚴肅話題,但講講幭鰶伬諰j私人感情事。卿姐話有人形容佢已經同工作結鰼B喇。

【明報專訊】民建聯蔣麗芸(Ann)搞鱄蚨穭W會客室節目,今期訪問同佢一樣鬘萿k會出名講洃j聲鴷薔D黨主席劉慧卿。難得兩女子坐低談心,Ann單刀直入,話大家都知道卿姐有幾段感情,叫卿姐講屪鉹@段感情最「刻骨銘心」。卿姐一向唔鍾意公開講私人事,但今次竟然話「刻骨銘心」呢個問題可以回答,但原來係「工作」!

如有真命天子 卿姐:隨緣啦

卿姐話,早兩年同秦家驄傾偈,對方用英文形容卿姐,「Emily, you are married to your work」,話卿姐同工作結鰼B喎。不過,卿姐話呢個形容唔正確,話自己應該係同香港嚘眲蝯鰼B先琚I據傳媒報道,卿姐經歷過兩段婚姻,但佢同Ann講,自己係公眾人物,但家人、朋友唔係,所以唔想多講私人事。

不過,Ann未放棄,繼續問卿姐,話如果將來有真命天子,尋尋覓覓搵卿姐,卿姐又會唔會接受呢?卿姐聽到呢個問題即刻笑出薄A話無所謂,「隨緣啦」,又話身為議員,市民隨時可以搵到佢,「唔使尋尋覓覓鵅I」

更多港聞
吳秋北急急腳走
【明報專訊】港區人大代表吳秋北(右一)早前提議將內地鵅m國家安全法》引入香港,被人「潑冷水」;佢噚日出席工聯會「工聯志願服務團啟動禮」時,就... 詳情
近半學生感學生會僅裝飾無實權
【明報專訊】學校是社會縮影,學生會象徵民意代表。教育學院調查發現,近九成受訪學生稱,其就讀學校的學生會是經無篩選的「真普選」選出,但同時有近... 詳情
初中生做實驗  尋找美味秘方
【明報專訊】香港大學日前舉辦「科學廚神挑戰賽」準決賽,來自15間中學的初中生須設計科學實驗,以證實其食譜或坊間一直流傳的煮食方法是否能煮出最... 詳情
【明報專訊】由新鴻基地產前主席郭炳湘創立的「郭氏獎學金」正接受申請,資助4名有經濟需要的香港及中國內地學生,赴牛津大學攻讀本科或公共政策碩士... 詳情
小英雄巡遊
【明報專訊】香港紅十字會昨舉行「人道小英雄巡遊」,讓小朋友通過扮演古今中外的人道英雄,將這些英雄視為學習目標,培養他們樂於行善的品格。約30... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250