曾鈺成自認缺點有齱u寸」

[2015.02.16] 發表

【明報專訊】?家一講起特首人選,唔少人都會叫立法會主席曾鈺成諗鵅A曾主席話對做特首「有一種美好鴾蛪Q」,相信「如果我做就可以(做好)」。不過佢笑言只係因為自己唔係特首,如果真係做而做到一塌糊塗,缺點弱點就會全部暴露出薄A「咁就死啦,太沒趣」,所以寧可畀自己一個感覺「只係錯失機會」,好過真係做時,一事無成就慘。

曾鈺成接受黨友、立法會議員蔣麗芸(Ann姐)鵅m蔣麗芸會客室》訪問,鶷臚G集被問到點解當年本來教書會轉去從政,曾主席笑言可能係「行差踏錯」。佢憶述1985年《基本法》開始起草,當時佢同30多名教育界、文化界人士組成小組,提出方案,更經常與不同立場鴾H,如較保守鴾u商界、民主派開「武林大會」討論。

做過培僑中學校長鼢賴惘邪隉A後來1991年組黨時都無諗過從政,當時仲有老師叫佢唔好搞搞震,「當時我仲同老師講,放心啦,政黨成立後就會回來(培僑)」,但佢笑言,組黨之後就有人叫佢做黨主席。被問如果可以重來,會唔會從政,曾主席話「我真係唔知道」。

至於有咩建議畀想參政鵀~輕人,曾主席話要諗清楚自己追求乜洁A同思考自己有何不足,用行動改善。曾主席舉例話知自己怕醜,唔識同陌生人打交道,所以會努力改進。曾主席話,明白做人要謙卑,但自己做過一段時間校長,仲有齱u寸」,講笑話「我仲未戒得甩」。

更多港聞
杜耀明:諗過告親中傳媒
【明報專訊】親建制鼣灝不時都會以大篇幅報道支持民主派學者麰t面新聞,浸會大學新聞系助理教授杜耀明噚日話佢亦曾經中招,而佢諗過係咪要以法律途... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250