C朗「懲人節」失威
門前1碼失機 被爆偷食講大話

[2015.02.17] 發表
做返「鑽石王老五」後,首個情人節要返工其實已經慘慘地,仲要成場波射6腳都要食白果,難怪C朗拿度都拍晒地嬲自己。
伊蓮娜

情人節街媟穔M愛人一對對,但對於一向有伴麍荇a馬德里球星基斯坦奴朗拿度(C朗拿度)來說,日前應該係「懲人節」。單身後首個情人節,皇馬雖然以2﹕0擊敗拉科魯尼亞,但C朗就上演了「離門1碼失機」。禍不單行是,有英媒爆料指C朗出軌才是與名模伊蓮娜分手的真相,C朗今次真係噩運繼續追啦!

基斯坦奴朗拿度在前日擊敗拉科魯尼亞一仗中,全場起腳6次但毫無收穫,在22分鐘更未能接應賓施馬龠リ丑A門前1碼讓皮球溜走。

停賽復出後連續兩場聯賽都交白卷,對於這名「入球機器」來說,近一個月顆粒無收確實認真失禮。

雖然入球數字大減,賽中與門將卡斯拿斯一同被球迷噓爆的教練安察洛堤亦為佢護航:「C朗雖沒有入球,但仍然很具危險。他在下半場為賓施馬送上助攻,又製造了不少入球機會。佢麊穛{完全合格有餘。」

伊蓮娜含淚飛馬爾代夫散心

其實唔知C朗是否因與伊蓮娜分手心虛而變得心情恍惚呢?日前英國雜誌《Hello》引述伊蓮娜好友爆料,指當時C朗偷食又不時講大話,伊蓮娜忍無可忍下提分手,仲話搞到人家一個女人仔要喊住咁飛去馬爾代夫過生日呀。好地地一個情人節變左「懲人節」,C朗真係獨自對天鬧情緒都無用!

更多體育

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250