邊個先挑釁?高達斌梁金成互斥

[2015.03.03] 發表

【明報專訊】反水貨客團體前日發起「光復元朗」遊行,最終演變成警民衝突。北區水貨客關注組發言人梁金成噚日鶼銗x《千禧年代》話,衝突係因為「愛字頭」挑釁,好似「愛港之聲」主席高達斌,就聯同佢鴾銕貜怳斷指罵遊行者,又混入遊行隊伍。高達斌透過電話回應,話前日無用愛港之聲旗號現身,仲戴晒口罩,希望「微服」鶷{場觀察同攝錄,反指示威者對佢動粗。

高達斌仲話,無鶾C行現場見過梁金成,強調無混入遊行隊伍,只係拍低現場情G以將證據交畀警方,話自己一度被刺激性噴霧噴中雙眼。

十八鄉鄉委會主席梁福元話衝突同村民無關,仲話早就取消鱁坉村民10幾架旅遊巴,「鄉親出去預鬙揖獢A畀我]勸退驉K…元朗有成百幾條村、10幾萬村民;如果有事,唔使10分鐘就有幾萬人出去」,又話有村民未知消息,所以佢前日就鷇m公所,用茶點汽水招呼孎囓薄A等佢]食完餅就返屋企。

元朗人批梁福元「掩耳盜鈴」

而對於梁福元話水貨客唔影響元朗居民,聽眾林小姐就話,梁唔代表元朗全部居民,仲反問「你成日匿埋鰡孎齱A見到釂A」;另一元朗居民黃小姐就話?家去藥房買洁A買得少會被職員歧視,質疑梁福元「掩耳盜鈴」。

更多港聞
加德士工程部  首聘女將加盟
【明報專訊】近年工程界已經唔係男士鴷@界,全港擁有39個油站鴷[德士,半年前亦招聘髐@個科大化學工程系鼤朵~生,成為該公司工程部64名員工之... 詳情
元宵綵燈會亮燈
【明報專訊】呢個禮拜四(3月5日)就係元宵佳節,康文署分別鬖y沙嘴文化中心露天廣場(5日)、北區公園(6日)及東涌文東路公園(7日)搞綵燈會... 詳情
嶺大候任副校  樂見學生搞社運
【明報專訊】教育學院副校長(研究與發展)莫家豪昨獲嶺南大學委任為該校副校長。他獲委任前出席學生及教職員諮詢大會,有學生問及他對佔領運動的看法... 詳情
機械人賽覓戰友  喪親金牌「機師」不孤單
【明報專訊】母親突然離世,家亮曾打機度日麻醉自己;慢慢走過陰霾,漸發現自己喜歡製作及操作機械人,但當他以為自己學會珍惜之際,父親卻自殺,遺下... 詳情
【明報專訊】財政司長曾俊華上周發表《財政預算案》,教聯會批評政府庫房水浸,但教育開支預算僅比去年微升0.1%,增幅不合比例地低,加上新猷欠奉... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250