葉太fb:大量菲傭淪性資源
Miss Mo轟種族歧視

[2015.04.18] 發表

【明報專訊】新民黨主席葉劉淑儀噚日鐪acebook貼鰼i標題為「大量菲傭為外國人士提供性服務?」儮洁A附上佢騿m明報》專欄鴾漁e,提到香港有外籍人士同在港女傭發生不正常關係, 甚至有性剝削行為。此圖一出,就畀公民黨毛孟靜批評帶有種族歧視,仲向平機會投訴。葉太無幾耐都刪除張圖。

事後刪圖 葉太話:因為標題唔準確

葉太事後同Emily解釋,刪圖係因為圖像標題唔準確,無事實證明,所以叫負責設計鴷諻O移除。但葉太強調文章內容都係基於事實,「投訴就投訴啦」。

葉太鬘輒爣M欄提到,做保安局長鶖氶A收到外籍婦女投訴,話政府縱容菲籍女傭勾引佢鴷~籍丈夫。葉太認為外媒除鰴纗D本地僱主不當行為,「是否亦應多加留意大量菲籍女傭在港淪為外籍男士的性資源的問題?」

亞洲家務工工會聯會組織幹事鄧建華認為葉太翵末蛈s有歧視,係「污名化」外傭,反問點解要指明係「菲傭」,認為葉太借本港弱細一群去撈政治本錢。

更多港聞
蕭副局做過全職話劇演員
【明報專訊】唔講唔知,原來勞工及福利局副局長蕭偉強後生都係個「文青」,鰤筋F府行政主任(EO之)前,都做過一排香港話劇團全職演員,仲曾經演出... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250