【Emily】店舖賣防沫膠板 入境民政都有訂

[2020.02.26] 發表
灣仔有舖頭賣用膠板砌成儭n,以防新型冠狀病毒經飛沫傳播。舖頭員工話顧客可按需要訂製唔同尺寸嚚扛O,最快一日交貨。(劉焌陶攝)

【明報專訊】新型冠狀病毒肆虐,全城都防範病毒傳播。Emily噚日就鶳W仔一間賣膠片鴭梁E見到,有聲稱「防肺炎病毒傳播 」鼣z明膠板,畀食肆或公司放籛^面分隔唔同人,以防飛沫傳播病毒,店舖告示仲話可以訂製。

店員同Emily講,以前無整類似產品,但鶾A曆新年後有客戶接觸佢],希望訂製膠板以防飛沫,所以舖頭就開始製造相關產品,當中有囓s「防病毒罩」,前方同左右都有膠板遮擋,中間底部開鱄蚆K,方便將物件遞出膠板之外;亦有畀餐廳圓^用鵅u防飛沫板」,分開同^客人。呢瓛ㄚ~價錢由400幾元至700元左右,2月至今已經賣鰿400個。

店員透露,入境處同民政處都向佢]訂製膠板罩,入境處訂嚗ぁ塈韟h達300個。店員相信,政府部門訂薨鷈d^,以防職員同市民有飛沫接觸。至於膠板能否阻止病毒傳播呢?店員就話效果見仁見智,但佢話膠板可以避開人同人太近黿腔瓷A可能令「心理上好齱v。

更多港聞
【Emily】民研網上調查:港人口罩儲備 人均夠用41日
【明報專訊】肺炎疫情下市面「一罩難求」,香港民意研究計劃於過去15日設網上問卷,發現受訪港人平均口罩儲備量達到41.8日,約夠用6個禮拜,呼... 詳情
【Emily】尹兆堅快閃緬甸掃6萬口罩
【明報專訊】民主派同建制派都扭盡六壬為市民撲口罩,民主黨立法會議員尹兆堅快閃緬甸24小時,成功買到40箱合共約6萬個口罩,其中一部分會送畀老... 詳情
人物專訪:人人都可以rap
【明報專訊】「心堛漯寣A我想要帶你回家……」一首粵語歌詞唱得「唔鹹唔淡」的rap神曲《野狼Disco》,最近不止洗版,更是洗腦。談起rap,... 詳情
生活關鍵詞:放膽rap 放膽寫
【明報專訊】師長常教我們批判思考,Luna是因為rap所以批判社會,還是因為批判社會所以rap?她認為自己屬於後者。2018年Luna從事美... 詳情
神回覆:如何結束尷尬
【明報專訊】以為路人對你揮手,你揮手回應之際方知對方其實跟你背後的人問好;被好友大聲提醒你忘記拉褲鏈;搞亂新朋友的名字……你我不時發生大大小... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250