【Emily】泛民內會抗爭 民記EQ訂芒果 鄭松泰食花生 黃碧雲變勇武?

[2020.05.19] 發表
噚日內會選主席期間,多名民主派議員抗爭後被抬走,但熱血公民鄭松泰(左後黃衫者)就未有離座,被質疑鰜蛂u食花生」。(馮凱鍵攝)
民主黨黃碧雲(前)噚日鬘萿k會保安之間嘗試突破衝向主席台不果,最終被保安抬走。(楊柏賢攝)
尹兆堅噚日一度解開恤衫衫鈕,露出背心同腰封(早前受傷),被網民笑肚腩大、造型似豬肉佬,連社民連吳文遠都笑佢「夠晒台型」、「欠一把豬肉刀」。(馮凱鍵攝)

【明報專訊】立法會內務委員會噚日經過激烈衝突後選出主席,多名民主派議員被逐離場,其間多個畫面都成為網民熱話,好似熱血公民鄭松泰就被質疑一直留鰨y位,未似其他民主派抗議主持陳健波。民主黨黃碧雲過往被指抗爭未夠落力,噚日佢就被影到嘗試突破保安防線衝向主席台,被重重保安包圍阻隔,最終佢都被抬離會議室。

泰博:期望打交就唔會只選我一個

鄭松泰噚日一直留鰨y位,冷眼旁觀其他泛民議員衝擊同被抬走,其後離場冇投票,做法引起網民討論,質疑佢「食花生」、「呢矕N係鄭松泰所謂巀雪|勇武抗爭?」鄭松泰回覆Emily時就話,如果大家期望佢鶭雪|打交,「當初就唔會放棄我們的陣營,只選擇我一個進議會」,話今屆任期會專心做好分內事。

尹兆堅露白底 被笑似豬肉佬

而黃碧雲就被拍下佢嘗試鰜O安人群中?過去、衝向主席台,隨即被阻,其後被抬離場;對於網民話佢「忽然勇武」,碧雲自言前一兩次都有衝,但大家影唔到。另一熱話就係民主黨尹兆堅抗爭到連恤衫都除埋,露出白色底衫同肚腩,有人笑言佢肉搏上陣,有人直指佢似豬肉佬。

鰝x民抗爭期間,多名建制派鰨y位直播、自拍,其間民建聯葛珮帆(EQ)被《香港獨立媒體》影到進入投票程序期間,經WhatsApp話「我可以要兩盒嗎?」,落訂兩盒、一共12個芒果,盛惠1500元。葛珮帆回應話,見到朋友傳來信息,佢打算買畀媽媽同朋友,笑言估唔到大家對佢買芒果咁有興趣,當係幫對方免費宣傳。

更多港聞
【明報專訊】建制派過往都好有隊形,不過陣營內都會有不同意見。噚日內會主席選舉後,建制派見記者,其間各議員互相話不同意大家言論。先係建制派「班... 詳情
【Emily】朱敏健駁「大隻講」指控 葉劉:你應炒魷
【明報專訊】平機會主席朱敏健噚日出席立法會政制事務委員會,最終變成同議員罵戰。近日有「黃店」唔招待講普通話鴾H,新民黨主席葉劉淑儀會上批評話... 詳情
【Emily】離港4月 王志民白髮蒼蒼
【明報專訊】王志民今年1月初被免去中聯辦主任一職,返回北京工作,出任中共中央黨史和文獻研究院副院長,政圈當時盛傳王志民走得好急,連與香港朋友... 詳情
【明報專訊】全國人大、政協兩會會議即將召開,大家關注會否討論香港《基本法》23條立法。港區人大代表陳曼琪噚日公布佢將魒漞|提出麉媊部A佢話就... 詳情
【明報專訊】停課影響學生升讀中四選科程序,中三下周將與高中學生一同復課,預備選科。據教育局提交的立法會文件,過去5年,學校平均在中四級開設約... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250