舌戰鉛水 黃碧雲:唔識黃敬

[2015.07.20] 發表
黃碧雲(圖)出席《城市論壇》,同香港管迂M業學會會長黃敬等爭辯「頭啖水」問題,話香港唔係第三世界,不能要求用水前先放水流一段時間。黃敬鶵袛竄廎隉A喉管0至5年會有可能釋放含鉛物質,所以驗舊樓食水驗唔到含鉛超標。(鄧宗弘攝)
香港管迂M業學會會長黃敬

【明報專訊】鉛水風波搞到香港滿城風雨,噚日《城市論壇》嘉賓都因為鉛水嗌到面紅耳赤,香港管迂M業學會會長黃敬仲話市民唔應該飲「頭啖水」,「邊有人明知有毒都飲?」佢儱N思係指大家應該開水喉放一陣水先至用褻憧峞C

論壇上先有民主黨立法會議員黃碧雲畀香港管迂M業學會會長黃敬鬧佢「侮辱我]黿M業」,事源黃碧雲聽到黃敬話,只要水儮]含量低過10微克,大量飲用都無問題時,就挑戰佢「你有冇仔女,不如搬去啟晴h、葵聯h住呀?」,黃碧雲又要佢申報同西九新動力同民建聯屪鰜Y。

黃敬即刻反駁﹕「第一我有三個仔女,應該比你多!第二希望你唔好挑戰專業!」又話「我同佢(西九新動力及民建聯)係朋友,同你都係朋友,我]握過手!」

不過,碧雲就話唔識黃敬,仲話「我握過好多人鴾漶v。論壇後黃敬就面紅耳赤繼續鬧碧雲扮唔識自己,黃敬仲話「我永遠唔會原諒你!」

論壇上黿M業人士多次強調根據「常識」,用水前應該先放一至兩分鐘水。黃敬又話飲「頭啖水」唔正確,「邊有人明知有毒都飲?」現場觀眾聽到佢咁講都嘩一聲!

更多港聞
呂麗紅校長寄語家長﹕教好孩子  孩子好教
【明報專訊】廉政公署第二年鰨悎i鵅u兒童天地」展區設置攤位,向小朋友介紹廉潔麰垠n。廉政專員白韞六同《五個小孩的校長》真人版呂麗紅校長噚日一... 詳情
屈穎妍:佔中引鷚諯咻陳f鴾H出來
【明報專訊】今年書展,有一本探討去年佔領運動鴾浀中書《香港:傘堻吤~博弈》,噚日有幾個作者一齊出席講座同讀者交流意見,包括多次撰文支持港府... 詳情
【明報專訊】網絡世界,大家一樣要小心「財物」安全!早年社運中人、現多撰寫旅遊文章麊L輝,噚日鐪acebook貼文話,佢分享旅遊資訊髽ac... 詳情
6校激辯世局 展外交知識
【明報專訊】第九屆香港盃外交知識競賽總決賽於7月11日在聖言中學舉行,以「紀念二戰勝利 珍視世界和平」為主題,參賽隊伍包括保良局董玉娣... 詳情
第九屆香港盃外交知識競賽總決賽得獎名單
【明報專訊】**蟬聯金獎 保良局董玉娣中學 再次奪金的保良局董玉娣中學團隊表示,他們在質詢環節代表聯合國,難度在於設定立場,要保... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250