食品公司古法洗樓派傳單請人

[2015.10.05] 發表
市道雖轉淡,但工廠食肆仍然請人難,有食品廠印2萬單張,搵派傳單公司鰤洃漪~樓,逐家逐戶派上公屋單位,結果請到人。(黃振豪攝)

【明報專訊】近年搵工都興鷅穭W搞掂謚捸A但Emily最近發現有食品公司回到基本步,上樓逐家逐戶派傳單,搵人返工都咁刻苦!Emily向呢間公司了解鵅A原來係一間位於大埔區、叫做「健康飲食集團」鴾膝q,專為附近學校提供膳食,最近大量招聘兼職同全職,例如有包裝員、文員、駐校派飯員等。

負責人話工作愈粗重,份糧都愈有分量,有齯u種仲可以有55元一粒鐘,提供埋膳食,仲話有年終花紅。不過,由於返工時間比較麻煩,主要係平日上午至中午黈优q缺人,所以負責人就話試麍ㄤ顝袲q同區街坊,希望吸引多囓D婦薇ㄓu。佢]印鬫2萬幾張傳單搵人去派,而Emily見到佢]鬗蔚峞u洗樓」,仲勤力過灠狦陪,每層樓每個單位鐵閘都放鰶Ё獢A估唔到洗髐@星期樓就見效,55元時薪屩齒鴗@下子就請到人,所以真係橋唔怕舊,最緊要受。

香港食品及飲品行業總會主席黃家和就話,有時食品公司為鷜迮f當區鴾H,就會用呢個咁土炮鴾隤k,而且如果目標想請主婦,就更加要用呢個傳統方式。雖然有公司咁積極請人,但黃家和就對未來儭g濟環境唔係咁樂觀,估計人手需求慢慢會無咁緊張喇。

更多港聞
【明報專訊】勞工處將會10月7號同8號(周三及周四),於灣仔修頓室內場館舉辦大型企業招聘博覽會,提供大約3000個職位空缺,業務範圍包括金... 詳情
【明報專訊】多個小學教育組織合作的調查指出,工作壓力大及健康問題下,47%小學校長計劃提早退休,但56%副校長無興趣升任校長,恐現斷層。調查... 詳情
愛協推領袖計劃 教做好飼主
【明報專訊】很多小孩只想到寵物可帶來快樂,卻不考究如何飼養,愛護動物協會教育部經理趙明明說,頭三名最易「養死」的寵物是很多人養的巴西龜、倉鼠... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
時事點對點﹕參與社運 兩代起衝突
【明報專訊】˙個人成長與人際關係 ˙親子關係×價值觀 新聞撮要 「即使已不在家住,每次參與社運時仍害怕母親會在電視上見到我... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250