明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
放大
 

其他新聞
發仔繼承發叔 自動當選屯門鄉委主席
林超英慳電過黃錦星
總領事玉成 民主黨下月拉隊去東京
27學生立會實習
理大訓練插鼻胃喉 仿真系統可窺體內
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 教協馮家強被當南亞助手

【明報專訊】自由黨李梓敬任召集人鵅u要求遣返難民大聯盟」,前日鐪acebook上載髐@張相,相中見到有人咻篲g住「支聯會錢箱」字眼麊蝦n,大聯盟仲留言話「新移民專家蔡耀昌先生的南亞助手」(圖)。但呢個post一出就即刻畀人嘲笑,因為明眼人一睇,都認得出鶡魽u南亞助手」,係社運界好多人認識黿虼髂`幹事馮家強。

「要求遣返難民大聯盟」搞錯

大聯盟留言仲話,「港人有乜政治爭鬥,嘈交又好打交又好握手言和又好, 做乜要搵南亞外緩(援)? 你唔好同我講呢個和平友好樂善好施品格高尚的神聖大南亞帝國亞紳士淑女知到(道)自己做緊乜??」馮家強見到呢個post都忍唔住鐪b還火,重複3次「我係香港人」,仲加幾個hashtag寸大聯盟,包括「#南亞裔都可以係香港人」、「#資金來自公眾好過不明來歷N倍」。有朋友就留言鬧大聯盟,話南亞裔唔可以幫支聯會籌款麉均H咁樣講有無種族歧視先?

本報致電李梓敬了解情G,佢就話有關專頁並非由佢開設,自己只係被列為管理員之一,專頁部分發言略為過火,打算稍後退出管理員之列。不過,佢話今次並非由佢發帖,故無計劃向馮家強致歉。

 
 
今日相關新聞
教協馮家強被當南亞助手
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他