民協「小編」第一身反駁批評 網民質疑係阿基

[2017.06.22] 發表
民協前晚宣布元老馮檢基已通過民協初選,只要等中委會確認程序,就可代表民協參與九龍西補選。呢個帖到噚日吸引大批網民留言,有接近150個嬲、20幾個like。留言幾乎一面倒批評阿基,有人話佢「戀棧權位」。民協fb「小編」快速反駁,但就用第一身「我」回應,被質疑真身係咪馮檢基。(民協facebook圖片)
馮檢基

【明報專訊】民協前晚鐪acebook公布元老馮檢基已經通過黨內初選,得到中委會確認後,就可以代表民協參與稍後舉行鴷萿k會九龍西補選,呢個消息一出,大批網民去民協fb留言,唔少人鬧阿基「戀棧權位」。但更搞笑翵ぇY民協fb「小編」快速現身反駁,仲用第一身「我」薯^應,於是有人質問「小編」係咪阿基謘CEmily噚日問過阿基,佢始終唔肯講自己係咪鶡魽u小編」。

面對網民猛烈批評阿基參選,民協fb「小編」反駁,但就無啦啦用第一身「我」薯^應:「我戀棧權位,12年不會中委會通過我在九西選(8成當選),我珧礅钂龠W級。16年也不返回九西!」有網民即刻回覆問「小編」係咪阿基,仲有人話「民協真係一人黨,馮檢基連page都要自己覆」。

阿基稱會有「書面說明」

Emily問過阿基,佢始終唔肯講自己係咪鶡魽u小編」,只重申民協會就呢單事件有個「書面說明」,但蠜mily要交稿時就仲未見到「書面說明」。面對唔少網民留言批評,阿基就話,鷊矰筋F治如此分裂黈伬唌A每個政治人物都要面對「左中右、前前後後」儱N見,只要「唔係粗口,鬧人三代」,就「有則改之,無則加勉」。

更多港聞
【明報專訊】政府新班子塵埃落定,下個焦點就係副局長人選,醫學界近排就玩估領袖,茶餘飯後討論邊個入熱廚房,做下屆副局長,事關有傳護士出身麰唹... 詳情
【明報專訊】Emily噚日提過,立法會人力事務委員會開會討論標準工時,早已退出鷛s民黨鴷苭_辰提出將「合約工時」鴾u資線水平提升,由政府提出... 詳情
20高手齊腳 電競節下周一賣飛
【明報專訊】電子競技鬘球大熱,旅發局今年8月4日至6日首次鬗分艩s海濱舉辦「電競音樂節」,20名選手終於齊腳,除髐漲a、歐洲、港台澳,最新... 詳情
港鐵下月推nanoblock車票套裝
【明報專訊】港鐵下月2日起陸續推出4款限量版「MTR x nanoblock」紀念車票套裝,包括「機場快線篇」、「東鐵線篇」、「港島線篇」同... 詳情
【明報專訊】唔少市民搭巴士都想閉目養神休息鵅A所以車廂電視多年來都有爭議,被批評「擾人清夢」。九巴噚日宣布,巴士內流動多媒體嚗s告服務代理權... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250