話了解後生仔 劉鳴煒批政府諮詢冇回音

[2017.10.25] 發表
劉鳴煒(左二)同楊岳橋(右二)噚日出席一個電視節目對談青年發展,劉鳴煒話自己並不離地,能理解年輕人鴾ㄩ﹛C(now新聞畫面撮圖)

【明報專訊】公民黨黨魁楊岳橋同青年事務委員會主席劉鳴煒兩個「男神」,噚日上now電視對談青年發展。劉鳴煒話青年人唔係個個都係廢青,做青委會最「乞佢憎」鼢ㄟ搥N係「你點睇鶦Z年輕人?」,認為咁係標籤年輕人。對於自己「富二代」嚗陓牷A佢就語帶激動咁講,「年輕人廿幾萬蚊學債、萬一蚊人工,打一百年工都買唔到樓,有幾難理解呢?」強調自己唔係「哦」完就算,會同政府講。

最憎人問﹕點睇鶦Z年輕人

佢覺得政府、社會接收年輕人意見鴾閬﹎N改進,政府諮詢令年輕人最失望麉Y「冇回音」,呢個係溝通上鴷2恁A應該要改。楊岳橋就笑言劉鳴煒終於感受到民主派齔L奈。劉鳴煒又誠意推薦由政務司長張建宗主持麉C年發展委員會,因為張可以點下面孎蔽灠洁A最有條件令意念成真。被問到剛獲准保釋等候上訴麰輕銌釦茈D席羅冠聰等社運中人可否加入相關委員會,佢就話如果通過能力審核,諗唔到有咩原因唔畀佢]加入。

不過,楊岳橋就質疑特首林鄭月娥讓青年自薦入委員會嚘c思只係化妝品,又批評林太邊鼓勵年輕人參政,另一邊廂政府則大規模檢控羅冠聰等想令社會變得更好鵀~輕人,反問政府係咪想年輕人做「順民」、做廢青。

更多港聞
【明報專訊】港大民研噚日公布最新「十大政治團體」評分,對比起6個月前,差唔多所有政團鴷螫瘚分都有回升,但都唔過50分。對上一次調查,公民黨... 詳情
67校無升降機 教協質疑教局涉歧視
【明報專訊】升降機是主要的無障礙設施,但現時至少有67間公營學校未設升降機,殘疾學生每天要頂荅k痛和不方便行樓梯到班房,也有行動不便的家長未... 詳情
中大暑期計劃 600學生42國實習
【明報專訊】不少大學生都希望暑期到海外實習,今年暑假中文大學617名學生在該校「寰宇暑期實習計劃」安排下,去了全球42個國家實習;今年該計劃... 詳情
【明報專訊】青少年自殺問題備受社會關注,特首林鄭月娥委派勞工及福利局長羅致光統籌跨局/部門工作小組,檢視各局在「防止學生自殺委員會」報告的跟... 詳情
文化專題:根
【明報專訊】香港麻雀雖小,五臟俱全。高樓拔地而起,天台農莊卻大隱隱於市,成為都市人的逃逸之地。大家總將「百年前香港是漁港」掛在口邊,但很少人... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250