Alexter再現金鐘派傳單 周永康﹕腳踏實地感覺好

[2015.09.29] 發表
周永康(左)同岑敖暉(右)噚日現身金鐘佔領運動一周年集會,騿u社區公民約章運動」街站派傳單。(林俊源攝)

【明報專訊】大得仲記唔記得Alex+Lester=Alexter?學聯前秘書長周永康(Alex)同副秘書長岑敖暉(Lester)昔日鰝鷵薯領區係「萬人迷」,每次現身都吸引到好多少女要同佢]影相;一年過去,兩人噚日現身金鐘佔領運動一周年集會,仍有唔少女士搵佢]合照。佢]唔使再鬘x上以領袖身分面向人群,反而可以輕鬆地鬘x下派傳單,周永康笑言腳踏實地儱P覺好好。

岑敖暉同周永康鬖領運動完結後,就投身「社區公民約章運動」,兩人噚日負責鰝鷵蟋饈葫ㄥЁ獢C好多人都同二子講聲加油,亦有人繼續話「靠晒你]」。有唔少中年女士一見到岑敖暉,就心痛咁問,「點解你瘦鼲搹h?」岑敖暉同Emily講,M家雖然瘦,但埜o好兼好胃口,健康唔錯。

周永康話好多去集會鴷咱螺ㄕn樂觀,大家都相信只要人心不死,就可以靠一波又一波鴽靰完B動爭取民主。

更多港聞
【明報專訊】港鐵唔畀攜帶大型樂器麰憤入閘引起好大關注後,就話會檢討攜帶物件尺寸要求,預計一個月內完成。港鐵事務總監蘇家碧打上商台節目《在晴... 詳情
【明報專訊】立法會未復會,建制同泛民已經就16個委員會正副主席開火,建制派「班長」葉國謙更曾一度聲言要搶攻所有位置;不過近日接連有建制派議員... 詳情
CY中秋賞月談科技
【明報專訊】噚日中秋節補假,特首梁振英(CY)就鰬F府網誌,上載髐@張前晚中秋夜月亮高掛禮賓府洋紫荊樹梢上麍菕C不過Emily睇真齱A網誌... 詳情
大撠郎璊s執垃圾
【明報專訊】出名環保麍F府宣傳「吉祥物」大撠剖@日跟環團同漁護署,同環保局長黃錦星上大嶼山同大東山,響應漁護署「自己垃圾自己帶走」行動,沿途... 詳情
創「糖.三藏」卡通拓商機 學生獲理大微基金圓設計夢
【明報專訊】夢想與生意,對不少人而言似乎是對立的,但有年輕人憑周詳商業計劃,令尋夢之旅走得更遠。今年獲理工大學微型基金資助的3名設計學院畢業... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992