唐唐微博撐李嘉誠 斥指摘「傷害了愛國心」

[2015.10.02] 發表

【明報專訊】長和系主席李嘉誠近日不斷被內地官媒批評佢撤資,搞到誠哥日前都打破沉默回應事件,仲形容批評佢鴾撜飽u語調令人不寒而慄」。政圈中人所共知,2012年時誠哥力撐唐英年選特首,即使唐唐輸驉A誠哥亦無轉恁C唔知唐唐係咪睇唔過眼誠哥畀人批評,噚日佢就寫鷜g長近1300字儱L博,為誠哥講好說話。

唐唐呢篇微博題為〈商人愛國 共創明天〉,佢話當年國家改革開放,香港商人本虓R國心返內地投資,又支持國家教育,培訓人才,希望貢獻國家,佢形容大家抱有愛國心,唔會因為時間而令愛國情懷、回饋社會希望冷卻。鬘球經濟一體化嬼芘掑U,國家、企業都部署,為整體發展尋求最有利安排。

唐唐話,李嘉誠係首批參與投資內地鼢銊荂A積極參與內地公益事務,形容對誠哥麉摘「傷害了傳統中國人的一顆愛國心」,所以都理解誠哥心埵陵臐A支持對方澄清。

話撤資指摘不真實不公道

唐唐覺得長和集團重組,理順集團資產,將潛在價值更好地展現、發掘,正係按照市場化方式辦事,亦符合國情發展同安排。佢話近期有關長和集團遷拆海外甚或撤資麉摘,「既不真實,亦忽略市場運作,對李先生並不公道」。面對內地官媒連日來發炮批評,唐唐似乎係首個政商界名人公開撐誠哥,果然有情有義。

更多港聞
煲呔再現國慶酒會  笑容滿面 袁國強抱恙 缺席升旗禮
【明報專訊】每年鴾Q一國慶,香港政府都會鶳W仔會展搞升旗儀式同酒會,現任同前任特首都會出席和上台祝酒,舊年黻s會就唔見鱈e特首曾蔭權(煲呔)... 詳情
民主黨區選誓師 卿姐缺席無損士氣
【明報專訊】民主黨噚日鬗茪l明愛中心舉行區議會誓師,黨內上下逾百人傾巢而出,除鱁狦雪|選舉候選人,黨內元老級人馬包括創黨主席李柱銘、中委張文... 詳情
【明報專訊】宇宙最強打工仔、亞視執董葉家寶今日再就亞視欠薪案上庭,結果難料。佢魒視「存亡之秋」時堅持唔「跳船」,贏得員工尊重,亞視公關及宣... 詳情
【明報專訊】唔畀做香港大學副校長鼣砟撅荂A係全港唯一一個「名譽資深大律師」,不過,全國人大常委范徐麗泰日前就質疑「名譽資深大律師係咩謘H」... 詳情
【明報專訊】資訊科技發達的年代,不少人遇問題會問「Google」。上周有港大學生在網上公開教學助理給學生的通告,通告鼓勵學生發問前自行goo... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992