電視台突擊測試 游蕙禎要人提水

[2016.08.23] 發表
有線嚙嬼|特輯播出部分九龍西候選人對「如果你可以改一條議事規則」儱N見,其中有人「悄悄地」走出薯V游蕙禎提水。

【明報專訊】今年九龍西直選有唔少花生食,其中青年新政游蕙禎不時成為話題人物。有線新聞有個叫《和你SaySay》嚙嬼|特輯,走勻各區突擊測試立法會候選人對不同議題嚜{識。噚日就播出部分九龍西候選人對「如果你可以改一條議事規則」儱N見。點知游蕙禎要人「悄悄地」提水先識答,成個過程被電視台播埋出街。

個突擊測試搵鷖鷊s偉、蔣麗芸、黃毓民同游蕙禎答上述問題。游蕙禎話要諗一諗,之後鏡頭就影到一個男子「悄悄地」同佢講髐@陣,之後游蕙禎就鶱飺Y前答問題。游蕙禎係唯一被影到要提水麰埥鴾H,有網民認為剪接偏頗,不過大部分網友都認為佢要再溫書,因為真係太唔熟書喇。

選舉在即,各候選人都加緊宣傳,不過,鬗E龍西參選鴷虧媮p蔣麗芸就「唔見驉v……張海報。Ann姐鐪acebook貼鰼i相出薄A呼籲市民幫手搵海報。Ann姐話義工幫佢鬗j角嘴街市貼黈報瞬間已經睇唔到,睇真齱A原來狄志遠黈報貼蠝nn姐張海報上面,難怪「唔見驉vAnn姐。

九龍西其他候選人包括﹕吳文遠、何志光、毛孟靜、梁美芬、譚國僑、朱韶洪、黃碧雲、林依麗、劉小麗、李泳漢。

更多港聞
民主思路問重啟政改立場  5張名單覆
【明報專訊】派兩人參選立法會鴷薔D思路,上星期以電郵邀請地區同功能組別140個候選人,就支唔支持重啟政改表態,不過截至噚日得5張名單覆驉A當... 詳情
民建聯四大佬拍片教投票
【明報專訊】立法會選舉仲有兩星期投票,政黨都好蚨礞銕貜抪|點投票,民建聯「四老」﹕立法會主席曾鈺成,議員譚耀宗、葉國謙同陳鑑林唔再競逐連任,... 詳情
【明報專訊】民主動力同3間傳媒委託港大民研做立法會選舉滾動民調,了解市民對候選人嚘A度,但唔少候選人鴾銕躩袕ㄣX大上大落,搞到部分民主派同自... 詳情
【明報專訊】立法會商界(第一)嚙嬼|今次由自由黨陳浩濂挑戰現任議員、經民聯林健鋒,由於林健鋒唔肯同台辯論,總商會就安排兩場閉門座談會,等會員... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992