葉劉愛運動 「唔做好似無刷牙」

[2017.09.22] 發表
新民黨主席葉劉淑儀(左)噚日為一個運動基金頒獎,佢話自己健身會舉重同做伸展運動,仲話唔做運動就好似唔刷牙咁,會唔習慣。(郭慶輝攝)

【明報專訊】新民黨主席葉劉淑儀近日高調批評建制派立法會議員何君堯鵅u殺無赦」論,何君堯就唔點名話自己背後被刀插。葉太噚日出席一個活動時,未知係咪想為事件降溫,只係話「唔回應喇,唔評論佢炡漶v。咁何君堯應唔應該收番「殺無赦」論呢?葉太就話:「佢自己決定啦,咁大個人」。

葉太噚日鷃囡r灣出席「運動改變人生基金會」頒獎禮,佢致辭鶖伓雃菑v細個好唔鍾意運動,但隨住年月增長,工作壓力愈大,就發覺運動好緊要,葉太話自己怕曬,所以會鰜リ滌楊迭A包括舉重(weightlifting)同做伸展運動(stretching),形容自己做慣運動,唔做就好似無刷牙咁。問到佢一星期做幾多次Gym,葉太就話希望做到兩三次。

基金會由三項鐵人教練吳國全創辦,噚日頒獎畀多名傑出運動員,包括拳手曹星如,頒獎嘉賓就有早前成功登上珠穆朗瑪峰頂鼢蕞P紅。

更多港聞
中學生造機械人演草船借箭  集箭後上弦反射 創意獲大獎
【明報專訊】文科與理科總給人涇渭分明的感覺,靈糧堂劉梅軒中學幾名中三學生早前結合《三國演義》的故事和機械人科技,製作模擬「草船借箭」故事中「... 詳情
科大推FinTech碩士
【明報專訊】金融科技(FinTech)已成為商業界的潮流,香港科技大學將金融科技列為商學院重點發展領域之一,未來會推出相關的碩士課程,現設選... 詳情
【明報專訊】閱讀可開拓眼界,運動則有益身心。有機構為鼓勵閱讀,舉行「悅動.閱樂」活動,以單車及樓梯文化遊、作家分享等形式,帶來不一樣的閱讀體... 詳情
考生專訪﹕重考大翻身  3變5**
【明報專訊】朋友說他傻,文憑試29分也選擇重考,但來自紡織學會美國商會胡漢輝中學的郭小威說,要向自己交代,不能因為語文科失利,就放棄做藥劑師... 詳情
考生專訪﹕翻身3招數
【明報專訊】20%比重 忌輕視SBA 去年小威聽說只要文憑試成績好,就算校本評核成績再差,分數都會獲調高,助取佳績。於是校內成績不俗的... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992