• 2018.05.07
    星期一

生命攝影師幫基層影全家福

[2018.05.07] 發表
生命攝影師馬嘉健(左)噚日鬺|口文曲里公園,為基層家庭影全家福。(熊美芝攝)

【明報專訊】母親節快到,大家諗好點同媽媽慶祝未?有生命攝影師噚日就義務幫基層家庭影相,提早送禮物畀基層媽媽。

生命攝影重互動 捕捉真摯反應

Emily同大家一樣都未聽過生命攝影,於是就請教鬙糽R攝影師馬嘉健。佢話,生命攝影同一般攝影相比,唔太講求專業器材、燈光同攝影技巧,而係注重人與人之間鴾敼`互動,捕捉人最真摯鴾狨部C馬嘉健話,仔女長大後往往會不經意將父母擺埋一邊,而透過生命攝影可以重新連結家庭關係。

明德社區主任陳志豪噚日就邀請到馬嘉健為區內黻羆h家庭影相。陳志豪話,基層市民好少有機會請專業人士影全家福,趁住母親節就到,希望市民可以體會生命攝影,留個美好回憶。李太一家影完相都好開心,佢話小朋友大得快,希望把握今次機會影多麠鬲菕A老鰲N可以睇番。李小朋友就話,平時唔會錫爸爸,但影相時就錫髐@啖,覺得同爸爸屪鰜Y更上一層樓呀。

更多港聞
長者導賞講社區野史 分享兒時生活
【明報專訊】油麻地廟街一帶,入夜後有唔同攤販擺檔賣紀念品,原來鶼X十年前,有人會擺攤幫人睇牙同剝牙,仲會用中藥做「麻醉劑」w,呢曭幫洃p故... 詳情
老友記遊電車河  推年齡友善文化
【明報專訊】香港賽馬會慈善信託基金2015年起撥出逾1.9億元,推行「齡活城市計劃」,鬘港18區推廣長者及年齡友善文化,鼓勵社會協助長者多... 詳情
維他命丸母親節禮物 葉太畀like
【明報專訊】星期日(13日)就係母親節,新民黨主席葉劉淑儀噚日鐪acebook貼文,透露囡囡葉榮欣(Cynthia)早前鷎它霅籅薶銈氶A帶... 詳情
鼓勵看英文書 中五生組文學圈 分工研背景修辭情節 自主討論
【明報專訊】教育局於2016/17學年削減「廣泛閱讀計劃津貼」,惹來教育界反響。行政長官林鄭月娥上月中公布,將在2018/19學年起,向全港... 詳情
選讀反烏托邦小說  貼近學生心態
【明報專訊】迦密主恩中學學生研讀的小說The Giver,是一本反烏托邦科幻小說,故事中的社會十分和諧,人們都依從當權者設立的規矩,包括配對... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992