• 2018.07.23
    星期一

羅致光叫年輕人唔好懷緬過去

[2018.07.23] 發表

【明報專訊】勞工及福利局長羅致光(CK)形容近年社會有「特別現象」,「年輕一代常懷緬一些他們沒有經歷的過去」,就如年輕社工大談1990年代初福利服務規劃工作。CK話當年鵅u規劃」主要由上而下,呢種方式現時不為社會接受。佢重申唔會做20幾年前鴭瓵蚰面社會福利規劃工作,請大家唔好「懷緬過去」。

尹兆堅﹕當權者應檢討乜洢P成

似乎CK幮[點就不為佢舊黨友、民主黨立法會議員尹兆堅接受。尹鐪b話,老中青麰輕鉹H鬖^歸20年後,愈褶U有懷緬過去龠犰V,當權者應檢討乜洢P成現象,而唔係訓斥年輕人唔好懷緬過去。

CK鷅藾x話,唔少年輕社工大談1990年代初社會福利白皮書,「有趣的是,連他們的社工老師大都沒有參與過該社會福利服務規劃的過程」,質疑「他們『懷緬』的是什麼呢?」

1990年代初,港英政府用14個月完成「跨越九十年代香港社會福利白皮書」;特區政府用3年先完成《安老服務計劃方案》,點解差別咁大?CK解釋,港英時代鵅u規劃」工作係由上而下,大家黻捋P只有「書面意見」,現時政府做任何規劃,都要為公眾提供詳細背景資料,亦要舉辦公開論壇、「聚焦小組」等,今日參與規劃工作鴾H數,比20、30年前多十倍至百倍。

更多港聞
市民書展快閃抗議「三中商」
【明報專訊】港台《鏗鏘集》早前報道,中聯辦透過內地公司「廣東新文化事業發展」,間接控制三聯、中華、商務(三中商)三大書局和出版社。書展正鷊|... 詳情
紅白藍袋裝到幾張金牛?  金管局揭曉:7萬
【明報專訊】大家睇港產片,不時見到片中角色將一疊疊一千蚊紙,裝滿手提篋或紅白藍尼龍袋,不過咁樣確實可以裝到幾多錢呢?近日開設facebook... 詳情
【明報專訊】政府會8月4號取消旺角西洋菜南街行人專用區,意味29號將會係旺角最後一次行人專用區。九龍西立法會議員毛孟靜過去幾年不時鰫籊丹... 詳情
【明報專訊】國畫畀人感覺古老齱A有無諗過年輕人、甚至小學生,畫國畫一樣得?由唐英年任會長鵀融洩戴恔`會,早前主辦首屆「蘇韻流芳」青少年國畫比... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992