明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
劉德華為團結香港基金短片《讓下一代看見》旁白,提到如果要長遠紓緩住屋問題,「?坊間眾多?建議堶情A我覺得東大嶼?大規模人工島方案,睇?係比較可取」。(短片截圖)
放大
 

其他新聞
山竹過後 611靈糧堂千人受浸
自行收生截止 北區校收表新低 升小生減 喇沙收表反增
港大開幼教學士 畢業獲4註冊資格
77磅孖仔 各22磅書包
生活關鍵詞:醜
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 為團結基金影片旁白 劉德華撐東大嶼填海:取捨難免

【明報專訊】特首林鄭月娥下周三發表《施政報告》,內容包括土地拓展;被稱為「民間特首」?劉德華,則鶾庰痍輕銊簹鰼壎X嚗v片擔任旁白,話東大嶼?大規模人工島方案,係眾多建議當中「比較可取」鴾@項,而「取捨在所難免」。

團結香港基金邀請鷐B德華為新推出影片《讓下一代看見》旁白,講到土地房屋問題。影片回顧上世紀八九十年代,當時「香港好有衝勁,地方細細,志氣遠大,好似乜?都有可能發生」,但如今港人面對「上唔到車、租唔起樓、返工迫、放假仲迫」鴽x局,令部分人覺得無希望。

旁白提到問題根源離不開土地房屋短缺,劉德華講到,若香港出現一大片全新土地,就會多好多空間起公營房屋同設施,加快改善基層生活,而「鬺{間眾多建議堶情A我覺得東大嶼鴾j規模人工島方案,睇虧Y比較可取」。

反問「邊有方案百分百完美」

佢仲話,「知道一講到填海,就肯定有好多唔同意見」,反問「呢個世界真係會有一個百分百完美鴾霈蚴均H」佢又指有齯H覺得填海造地有排搞,但佢覺得「值得做就應該捉緊機會馬上做」,「取捨在所難免」。

 
 
今日相關新聞
為團結基金影片旁白 劉德華撐東大嶼填海:取捨難免
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他