明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
自由黨黨魁鍾國斌(圖)鰬鶖浮潛,佢話齯籉n清好靚,不過就凍齱C(鍾國斌fb)
放大
 
行會成員湯家驊話自己同班「波友」去鷐祝平禲A第一站去到舍夫沙萬古城。(湯家驊fb)
放大
 

其他新聞
史上最熱年初四 毋阻內地客熱情
大南補選 泛民李國權率先報名
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 埃及王子啟發 鍾國斌紅海浮潛

【明報專訊】新春佳節,自由黨黨魁鍾國斌(Felix)同行會成員、民主思路召集人湯家驊(Ronny)都鐪acebook上載鬙~遊麍菕A兩人都置身一片藍色之中。Felix去鰿鶖浮潛,話自己睇過卡通片《埃及王子》,講摩西點分開紅海帶猶太人出埃及。佢鐪b話有機會去到埃及,梗係要落水游鵅A又話「齯籉n清好靚。不過就凍齱A上水個下都幾『甘』」。

Ronny就同一大班「波友」到摩洛哥,佢介紹呢次行程鼤臚@站去15世紀古城舍夫沙萬,當地曮帠ㄙo上藍色,係著名景點。Ronny形容呢個古城「藍藍得十分可愛」,令佢諗起突尼斯古城同希臘儭t托里尼(Santorini)。

湯家驊遊摩洛哥 陸頌雄執書

唔少議員就留港消費,工聯會陸頌雄就唔怕唔吉利,年初三赤口「去執書」,話趁元朗三聯書店結業大特價,以80元買鰲X本書。

 
 
今日相關新聞
埃及王子啟發 鍾國斌紅海浮潛
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他