• 2019.04.04
    星期四

缺席提案 梁繼昌解釋屢改口 稱「係策略」 因未夠票

[2019.04.04] 發表
會計界議員梁繼昌(Kenneth)
梁繼昌最初話自己當時在席,但Emily翻查會議片段,梁當時係缺席(第三橫排左三空位),佢之後就話缺席係策略。(立法會會議片段截圖)

【明報專訊】會計界議員梁繼昌(Kenneth)噚日原本要鬘萿k會動議佢提出鵅m2018年專業會計師(修訂)條例草案》,但主席梁君彥宣布Kenneth不在席而唔處理。有關議程要重新鶭陬{排隊,Kenneth初時向傳媒強調自己在席,後來承認缺席,原因係法案未夠票,要再爭取時間拉票,但Emily向立法會不同黨派查詢,相信法案好大機會夠票。究竟係唔夠票定係甩漏變成「關鍵缺席」,相信只有佢自己先知。

法案不獲處理,Kenneth先指自己當時在席,主席裁決奇怪,一度將責任推畀同屬專業議政鼤鬗D光(Charles),話莫係法案委員會主席,程序上要先由Charles發言交代委員會報告,先到自己發言動議恢復法案二讀,佢話當時Charles都不在席。不過,其實議員動議法案,法案委員會主席唔一定要現身,但動議巀陪必須出席。翻查片段亦顯示Kenneth唔在席,當時會議廳內泛民僅得民主黨胡志偉在席。

Kenneth之後再解釋,就話自己缺席係策略,因為法案尚未夠票,希望透過將法案重新排隊,爭取更多時間拉票。究竟係咪唔夠票?經民聯主席盧偉國同Emily講,以佢所知民建聯同工聯會都支持法案,雖然自己未認真研究黨內各人投票立場,但原則上唔會反對,故唔認為Kenneth麊k案唔夠票通過。而公民黨、新民黨、大部分議會陣線成員及專業議政,都同Emily表態支持法案。

更多港聞
拎住一條文件繩  超雄為盲人發聲
【明報專訊】立法會議員張超雄噚日鬘萿k會特首質詢時間發言時,拎住一條政府部門以至一般學校或辦公室都會用嚘韘滮憟鬊楚]圖),提到全港唯一會製作... 詳情
【明報專訊】全國政協副主席、前特首梁振英(CY)近日經常鐪acebook出post,點出不同黻茪嵷鞳m蘋果日報》賣廣告,記協曾經出聲明指C... 詳情
【明報專訊】特首林鄭月娥上周召開「三合一」記者會,將沙中線調查委員會中期報告、撤回三隧分流,以及《逃犯條例》修訂建議一次過公布,做法被記協質... 詳情
【明報專訊】唔少議員都關心官員外訪次數及開支,根據特首辦回覆立法會議員儭禤ヾA特首林鄭月娥由去年4月至今年2月底,共外訪23次,包括瑞士、印... 詳情
【明報專訊】司法機構每年都為法官同司法人員舉辦培訓活動,政府噚日就《財政預算案》回覆立法會議員書面提問時,透露2018/19年度舉辦各項培訓... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992